Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
varför inte förgylla en fredagkväll med ett dyrt jourbesök hos veterinären för dubbelsidig öroninflammation på fina vovven?

Så behandling morgon och kväll i minst 2 veckor framöver... :wtf:

Jag ska nog gå i ide snart, eller gå över till kottar eller nån annan gratis hobby som man kan lägga på hylla när helst man behagar :idea: :cautious: :meh:

Kram!

Vv bara 2 dagars jobb kvar innan jag får en dags ledigt igen, vi håller tummarna för att det ska vara lugnt ikväll och imorgon :)

Riktigt seg dag idag.Försökte ha lite sovmorgon men hmm.
Hittar inte sista dammsugarpåsen heller, har väl lagt den på nåt bra ställe.

Kände mig bakis när jag vaknade. Och jag har inte druckit på läääänge.
Godissugen. Puzzasugen. Det betyder egentligen att jag är full av ångest.
Har det bra men den river i mig ändå.

Det blidde inget "smygande"...fick lite knuff på traven och jäklar vad det gick undan! :D
Vilket innebar att jag var ombytt och klar en halvtimme innan det började :D
Passet gick sisådär, men det är väl som vanligt första veckorna att jag fattar ingenting, sedan släpper det lite undan för undan :)
Ganska roligt pass, men ingen vidare musik...

Kan rekomendera Thaibasilika i skaldjurs/fisksåser till pasta, tex krabb- eller tonfisksås :p

Jobbat idag. Sen har jag skrittat på hästen på första gången på typ 1 månad? Eller mer.
Han var tveksam men reagerade iaf inget vid uppsittning eller i backar som han gjorde tidigare. Djävulsklon har förhoppningsvis gjort lite nytta på hans gamla leder:)

@EmmaW

Klart du är värd det:p

Hmm undrar hur senaste värdet på sköldkörteln låg. Tog ju prov i måndags men inte fått nåt brev hemskickat av överläkarn hur det är. Hoppas det kommer nästa vecka. Mår ju rätt konstigt:cautious:
Men jag hoppas att det beror på medicinerna jag tarO_o Ska bli skönt att slippa dem sen i framtiden ( förhoppningsvis)

Vv hoppas på att kunna somna snart så jag inte är helt död imorgon på jobbet. Får väl läsa lite i boken av dostojevski så somnar jag nog :p

Tog lite sovmorgon efter att ha rastat hunden, men nu har jag ont i huvudet.
Ska dricka lite kaffe och lite vatten så får vi se.
Det är riktigt skitväder ute så usch... var är snön???

Verkar som det ska komma lite snö senare i veckan, men det lär väl blaska bort..
Inte ens hunden vill gå ut i det här vädret och jag förstår henne haha

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 782
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 397
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar