Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Besikta bilen idag
Funderar på att söka jobb på ort som gör att jag får pendla 10 mil X 2 varje dag. Det är mkt men där finns den typen av jobb som passar mig. Här är frågan om dom någonsin dyker upp.
Lycka till
Kram!Ångestbajs.......
Jag är en dålig människa. Sjukskrivit mig i morgon. Blev varken klipp eller bad för hästarna i dag. Ryggen har sagt upp sig, panocod är min räddning för tillfället. Min faster har början till giftstruma. Stort bråk med pappa. Möte med verksamhetschefen. Den berömda väggen är så nära att jag nästan kan ta på på den.
Kan det inte vända snart?
Massa massa kramarJag är en dålig människa. Sjukskrivit mig i morgon. Blev varken klipp eller bad för hästarna i dag. Ryggen har sagt upp sig, panocod är min räddning för tillfället. Min faster har början till giftstruma. Stort bråk med pappa. Möte med verksamhetschefen. Den berömda väggen är så nära att jag nästan kan ta på på den.
Men vännen, hur kan detta få DIG att vara en DÅLIG människa?EmmaW: 16731502 skrev:Jag är en dålig människa. Sjukskrivit mig i morgon. Blev varken klipp eller bad för hästarna i dag. Ryggen har sagt upp sig, panocod är min räddning för tillfället. Min faster har början till giftstruma. Stort bråk med pappa. Möte med verksamhetschefen. Den berömda väggen är så nära att jag nästan kan ta på på den.