Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det borde inte vara tillåtet att ha hyacinter inomhus! :mad::arghh:

Instämmer! och dom j**la julstjärnorna. Blir knallröd i ögonen och det sviiiider i ögonen direkt jag är i närheten av dom. Och dom ska ju givetvis alltid vara placerade precis innanför ingången OCH vid kassorna i var och varannan affär.. :devil:

Några tjejer i vår kommun har dragit i gång en julutmaning. Den som vill köper ett presentkort och sen ger en samordnare dom till familjer som inte har råd med julklappar, julmat mm.
I dag är sista dagen för inlämning och det ska bli kul att se vad vi har lyckats med.

Inte överdrivet sugen på att bussa ut till boländerna idag :( tyfusan vilket väder! :(
och det lär ju hinna bli snorhalt innan det är dags att åka hem :( undrar om jag ska försöka leta upp någon vänlig själ som kan tänka sig att hjälpa mig så jag får göra det som jag faktiskt tycker är allra roligast just nu...(OM det inte hade varit för bussarna ut dit...)

Titta på Nobelfesten en stund nu. Kan vara kul att se kläderna och maten.
Skönt att bara slappa på soffan resten av kvällen nu!

Jag misstänker att jag dragit på mig en till allvarlig sjukdom :( Ska ringa VC igen imorgon, idag var telefonkön full :meh:

Jag vill inte orka slåss längre plus att jag börjar bli riktigt rädd :cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 806
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 398
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar