??? Men... Håller tummarna för att det inte är så.Jag misstänker att jag dragit på mig en till allvarlig sjukdom Ska ringa VC igen imorgon, idag var telefonkön full
Jag vill inte orka slåss längre plus att jag börjar bli riktigt rädd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
??? Men... Håller tummarna för att det inte är så.Jag misstänker att jag dragit på mig en till allvarlig sjukdom Ska ringa VC igen imorgon, idag var telefonkön full
Fast de blir väl införsäkrade igen efter tre månader?Nästa år beräknas 13200 bli utförsäkrade, undrar hur många som kommer begå självmord.. samhället är VIDRIGT!
Fast de blir väl införsäkrade igen efter tre månader?
Massa kramar !!!!!Jag misstänker att jag dragit på mig en till allvarlig sjukdom Ska ringa VC igen imorgon, idag var telefonkön full
...på tre månader hinner man själv och allt runt omkring en kraschat rejält.Fast de blir väl införsäkrade igen efter tre månader?
Jättebra att du fick tag i vc. Hypo kan man ju få i alla åldrar och det går även i vissa fall att bli frisk från så se det inte som något som måste vara resten av livet hoppas ändå att det är nåt enklare som en brist eller nåt. *kram*Fick tag på VC idag iaf Jag har varit off så himla länge och det går inte riktigt att förklara med sjukdom+medicinering. Däremot är det väldigt många saker som stämmer in på hypotyreos Min mamma har det så jag vet hur det fungerar. Jag är dessutom i "lämplig" ålder för att få det plus att min kropp har ju varit rätt dängd länge. Mitt TSH för ett år sedan var normalt enligt läkaren (2,1) men jag mår ju inte bra så jag hoppas läkaren tar mig på allvar och kollar upp allting. Det var ju givetvis snålt med tider men jag fick en telefontid på måndag iaf.
Bifoga alla intyg du kan få tag i om alla krämpor/ diagnoser/ problematik och sjukdomar som du har vare sig dom ber om det eller ej för att stärka din ansökan. Kan inte tänka mig att dom inte beviljar då? Ibland får man ligga steget före och dom gör ju fortfarande sin bedömning på vad som står på papper.Fick brev från försäkringskassan om att jag måste ansöka om sjukersättning...lycka till med det säger jag
Hur stor är chansen att någon som i det närmaste ser helt frisk ut skulle vara berättigad sjukersättning?
Blev inte du nyss beviljad aktivitetsersättning? De måste ju ha skickat fel i så fall.Fick brev från försäkringskassan om att jag måste ansöka om sjukersättning...lycka till med det säger jag
Hur stor är chansen att någon som i det närmaste ser helt frisk ut skulle vara berättigad sjukersättning?
Dessa stackars Vreta elever
Inte nog med att jag bjuder på en syn i mellanåt där jag iförd raggsockor, foppatofflor, morgonrock och vinterjacka med håret ståendes åt 14 olika håll skrikandes jagar den där vita numera bara ibland döva hunden på morgonkvisten så kom låten "nu är det jul igen" när jag parkerat bilen och julkänslan infinner sig för en kort stund och jag i vanlig ordning släpper loss och skrålar så vackert (not) tills jag inser att det står 3 tonårsgrabbar i andra änden av trädgården och har hört varenda ord som skrålats...
Stackarna dom kommer bli märkta för livet av att ha mig som granne