Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är en dålig människa. Sjukskrivit mig i morgon. Blev varken klipp eller bad för hästarna i dag. Ryggen har sagt upp sig, panocod är min räddning för tillfället. Min faster har början till giftstruma. Stort bråk med pappa. Möte med verksamhetschefen. Den berömda väggen är så nära att jag nästan kan ta på på den.
Kan det inte vända snart?
Hur länge ska Petter vara utan mat och vad är vitsen?
Antar det är musikhjälpen du syftar på? Kodjo, Petter och Linnea är inlåsta i buren till på söndag. Dom samlar in pengar för att hjälpa HIV-smittade (och forskningen kring HIV?)
Fastandet är väl för att det inte bara ska vara ett "roligt jippo" utan en hel del ansträngning från programledarna.
Gillar mantrat.Vet ni hur tråååååååååååååkigt det är att göra ett arbete som går ut på ctrl+c och ctrl+v....... bara 1100 blad kvar nu... suuuck!
Mitt mantra nu är "du har iallafall ett jobb, var glad att du har ett jobb"
Men är dom utan mat hela veckan?
Sover dom på natten? Ingen människa kan väl vara vaken en vecka?
Ok tack.dom sover i skift. just nu verkar Linnea sova och Kodjo och Petter är vakna. Dom är utan mat hela veckan, endast flytande föda.
dom sover i skift. just nu verkar Linnea sova och Kodjo och Petter är vakna. Dom är utan mat hela veckan, endast flytande föda.
Flytande är ju också mat
Det borde inte vara tillåtet att ha hyacinter inomhus!