Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Satte igång en överfull tvättmaskin när jag kom hem efter jobbet. Finns det något tristare än hänga/lägga ihop tvätt? Städar mycket hellre.
Ska försöka hitta ork till att byta om och åka till stallet. Zzzzzzz:meh:

Haft världens skitdag på jobbet :meh: men äntligen har jag fått i mig min första hela kopp kaffe! Nu finns det hopp om kvällen :grin:

Satte igång en överfull tvättmaskin när jag kom hem efter jobbet. Finns det något tristare än hänga/lägga ihop tvätt? Städar mycket hellre.
Ska försöka hitta ork till att byta om och åka till stallet. Zzzzzzz:meh:
Nej det finns inget tristare! Fast städa är inte så mycket roligare det heller...men allt är roligare än att diska! :laugh:

Diska är ju seeegt!:grin: Men hänga/vika tvätt får jag krupp av:wtf:

Jaha nu blev jag som fastfryst här i soffan. Ingen motivation alls juO_o

Kaffe, musik på hög volym och så städas det äntligen här hemma :up: (välbehövligt :o )
Att tvättmaskinen rullar på dygnet runt är ju däremot standard här hemma nu :meh: men för omväxlings skull med mina kläder :p
Disken tittar fodrande på mig, men jag tänker ignorera den ett tag till :angel:

Bikarbonat + citronsyra + vatten i kastrull med bränd mat är allt som behövs för att du ska slippa skrubba dig blå i 20 minuter...värm på spisen en stund, häll av och ta resterna med vanlig diskborste :D
Total arbetsinsats, max 5 min :banana:

Hur fasiken får man bort den blålila färgen som låren får när man ridit i ösregn och har nya ridbyxor som färgar av sig:banghead:

Funderar på att söka jobb på ort som gör att jag får pendla 10 mil X 2 varje dag. Det är mkt men där finns den typen av jobb som passar mig. Här är frågan om dom någonsin dyker upp.

Shoppade på cooponline, skulle ha Paradisasken för 20 kr men tiden hann gå ut (veckans erbjudande) så det stod 62 kr i kassan. :( Kom på sen att jag hade kunnat köpa dasspapper också, nåja det kommer fler tåg...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 803
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 398
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden