Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Utan brasa är det 17 grader inne. Burr!
Brrrr! Avskyr att frysa! :cool: Har 18 i sovrummet och det är nog min smärtgräns :eek:
Luftvärmepumpen gör sitt jobb än så länge här, vi har ju bara runt nollan än så länge. Men nu är brasan tänd, mest för mysfaktorn :love: just nu men när det blir kallare krävs det nog mer eldning tror jag :idea:

Brrrr! Avskyr att frysa! :cool: Har 18 i sovrummet och det är nog min smärtgräns :eek:
Luftvärmepumpen gör sitt jobb än så länge här, vi har ju bara runt nollan än så länge. Men nu är brasan tänd, mest för mysfaktorn :love: just nu men när det blir kallare krävs det nog mer eldning tror jag :idea:
va d är de för märke på pumpen?
mamma Mitsubishi klarade ner mot minus 15 däremot isade den igen på baksidan.
Det kom ut en reparatör första gången den stannade och den hade inte lite is på baksidan.
boten? skållhett vatten över isen.

Det är en LG. Den ska klara ner till 20 minus enligt beskrivningen så jag är inte jätteoroligt. Har oljefyllda element i värsta fall att sätta på så det ordnar sig nog.

vv: Fått massor gjort. Känns bra. Tyvärr inte fått tag i verksamhetschefen än men jobbar på det.
Tvättar som vanligt hästprylar (hoppas maskinen håller :angel:) och nördar till helt galet spännande avsnitt av Hem till Gården :eek: :nailbiting:

Möte bokat till på måndag med VHC :meh: akut kan visst vänta över helgen....Känns inte bra alls att vänta till dess :(

Om 1,5 timme kommer posten :nailbiting::banana::cautious::bump::angel::nailbiting:

Vv gick tidigare från jobbet och gick ner på stan för och handla julklappar, nu har jag bara pappa, syrran och hennes sambo kvar. Iofs är det bara pappa som jag fortfarande klurar på vad jag ska köpa :)

Varit på mitt livs sämsta kommun fest tror jag. Alltså förrätten var i princip oätlig. :wtf:Någon form av frukt? Dränkt i ättika. Några sallads blad, getost och någon slags soppa av jordärtskocka:yuck:
Varmrätten var väl ätlig iaf. Även fast moset smakade som pulver.
Efterrätten fy nån slags hallonmousse.
Underhållningen skränig och blev ännu värre när de höjde volymen. Fulla människor. Nä tror faktiskt det här var min sista kommunfest....:banghead:

Varit på mitt livs sämsta kommun fest tror jag. Alltså förrätten var i princip oätlig. :wtf:Någon form av frukt? Dränkt i ättika. Några sallads blad, getost och någon slags soppa av jordärtskocka:yuck:
Varmrätten var väl ätlig iaf. Även fast moset smakade som pulver.
Efterrätten fy nån slags hallonmousse.
Underhållningen skränig och blev ännu värre när de höjde volymen. Fulla människor. Nä tror faktiskt det här var min sista kommunfest....:banghead:

Usch!

Dagens lucka var TOM! :eek: alla som påpekade det til TBS fick svaret "den har nog glidit ur, leta i förpackningen" jaha...så då var det ju bara att bända och vrida för att försöka hitta prylen, vilket ju resulterade i att innehållet i tre andra luckor avslöjades...:cool:
Får leka semi-dement och låtsas att jag glömt bort vad jag...:cool: hoppas det vänder snart, för hittills är jag inte ett dugg imponerad :cool:

Dagens lucka var TOM! :eek: alla som påpekade det til TBS fick svaret "den har nog glidit ur, leta i förpackningen" jaha...så då var det ju bara att bända och vrida för att försöka hitta prylen, vilket ju resulterade i att innehållet i tre andra luckor avslöjades...:cool:
Får leka semi-dement och låtsas att jag glömt bort vad jag...:cool: hoppas det vänder snart, för hittills är jag inte ett dugg imponerad :cool:
Hittade du luckans innehåll sen?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 782
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 397
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Nyårstråden
  • Vad gör vi? Del CCVI
  • Secret Santa 2024