Å vad mysigt det lät, jag kanske skulle tända en brasa här hemma med
Utan brasa är det 17 grader inne. Burr!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å vad mysigt det lät, jag kanske skulle tända en brasa här hemma med
Brrrr! Avskyr att frysa! Har 18 i sovrummet och det är nog min smärtgränsUtan brasa är det 17 grader inne. Burr!
va d är de för märke på pumpen?Brrrr! Avskyr att frysa! Har 18 i sovrummet och det är nog min smärtgräns
Luftvärmepumpen gör sitt jobb än så länge här, vi har ju bara runt nollan än så länge. Men nu är brasan tänd, mest för mysfaktorn just nu men när det blir kallare krävs det nog mer eldning tror jag
Varit på mitt livs sämsta kommun fest tror jag. Alltså förrätten var i princip oätlig. Någon form av frukt? Dränkt i ättika. Några sallads blad, getost och någon slags soppa av jordärtskocka
Varmrätten var väl ätlig iaf. Även fast moset smakade som pulver.
Efterrätten fy nån slags hallonmousse.
Underhållningen skränig och blev ännu värre när de höjde volymen. Fulla människor. Nä tror faktiskt det här var min sista kommunfest....
Hittade du luckans innehåll sen?Dagens lucka var TOM! alla som påpekade det til TBS fick svaret "den har nog glidit ur, leta i förpackningen" jaha...så då var det ju bara att bända och vrida för att försöka hitta prylen, vilket ju resulterade i att innehållet i tre andra luckor avslöjades...
Får leka semi-dement och låtsas att jag glömt bort vad jag... hoppas det vänder snart, för hittills är jag inte ett dugg imponerad
Låta hjärtat bestämma?Min stackars hjärna fungerar på det där med barn nu igen.
Velar fram och tillbaka hela tiden
Ibland gör man bäst i att strunta helt i vad hjärnan säger.Min stackars hjärna fungerar på det där med barn nu igen.
Velar fram och tillbaka hela tiden
Låta hjärtat bestämma?
Låt inte rädslan för det okända göra ditt val, blir så lätt att man ångrar sig sen. Men kanske är du inte där än utan nöjd just nu där du är?Det är inte till så mkt hjälp.
Är fast i jag vet vad jag har men inte hur det blir.