Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lilla ponnyn hade inte kolik, utan har en reaktion på att bli sprutad i halsen. ( visade snarlika symptom) Så hon kan nu bara äta och dricka i huvudhöjd. Får smärtstillande och så får vi avbryta antibiotikakuren :( Nu är risken för kolik tyvärr ganska stor oxå så hon kräver mycket koll.

Ännu en vet räkning. Det lär inte bli en god jul i år heller:down:
Jag funderar på att lägga mig och dö lite nu.... Jag vet inte om jag faktiskt orkar mer :cry:
*totalt utmattad*

Lilla ponnyn hade inte kolik, utan har en reaktion på att bli sprutad i halsen. ( visade snarlika symptom) Så hon kan nu bara äta och dricka i huvudhöjd. Får smärtstillande och så får vi avbryta antibiotikakuren :( Nu är risken för kolik tyvärr ganska stor oxå så hon kräver mycket koll.

Jag funderar på att lägga mig och dö lite nu.... Jag vet inte om jag faktiskt orkar mer :cry:
*totalt utmattad*
Massa kramar!!!!

har hämtat sjuk dotter från skolan.
Så nu såg de i alla fall att hon var sjuk

*totalt utmattad*

Eller vänd på det? Om du inte jobbat som du gör, hade du haft råd med ännu en veträkning?
Det är så mycket pengar man lägger på sina djur, och bil! Herregud, den är inte gratis den heller.

Hoppas allt löser sig!

Vv googlade efter kbt för jag tror jag kan behöva lite hjälp med min stress och katastroftankar, men hur fan vet man vilka som är bra när man inte kan/vill fråga människor man känner. Har inte direkt råd att chansa heller :(

Kanske kan vi hålla politiken utanför den här tråden?
Det finns tillräckligt (både på forumet och ute i samhället) ändå tycker jag...inget personligt mot dig och bara en önskan från min sida :)

Lite stressad just nu.. fast vet inte varför riktigt.
Nåja hoppas på bra besked imorgon plus att jag ska klippa klorna på hunden hos veterinären.
100 kr är det värt att få det gjort. Vi tränar och tränar men baktassarna är fortfarande ett aber.

*totalt utmattad*
Hur går det?

Tom jag som inte ens läser nyheter tycker det är jobbigt med allt politiksnack, bävar inför att jobba imorgon. Tur jag har fastedag så jag kanske kan smita undan...

Det där orkar jag helt ärligt inte ens bemöta.
Politik får vi ju från alla håll och kanter nu så det vore faktiskt skönt att slippa det NÅGONSTANS!
Öh jasså?
Antingen får vi väl prata om vad som helst eller inte. Många inlägg ryker om vi ska sluta prata om allt som har egna trådar.Vi tycker olika saker är jobbiga att läsa om och eftersom vi är många här så är det alltid någon som tycker att det är jobbigt att läsa om ditten och datten.
Så såvida det är inte är någon regel jag har missat kommer jag fortsätta skriva det jag känner för.

Håller inte med! Men visst, fortsätt du.
Jag frågade liksom helt allmänt och vänligt om vi faktiskt kunde skippa politikprat i just den här tråden.
Vad du skriver om i andra trådar bekommer mig inte ett dugg.

Och nu skrev jag precis det jag kände för! :)

Senast ändrad:
Vv ska upp kl 5 inför jobbet imorgon, är inte trött och dessutom kommer swedac och ska göra sin årliga inspektion på jobbet. Dessutom ska jag masa mig ner på stan för att fixa julklappar. Låter som jag kommer få en awesome dag imorgon... Men jag har iaf lite fräsch grön färg i håret.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 779
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 397
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar