Kom precis hem från stallet. Lilla ponnyn mår bättre och äter om än väldigt försiktigt men åter från backen. Hoppas verkligen inget mer inträffar nu!
Va skönt! Håller tummarna för att det räcker nu. Kram
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom precis hem från stallet. Lilla ponnyn mår bättre och äter om än väldigt försiktigt men åter från backen. Hoppas verkligen inget mer inträffar nu!
Gå och kissa med dig!Jag ooorkar inte gå upp!
Men jag är jääääättekissnödig!!
Långdragen "mellanblödning" som totalt suger musten ur mig. Annars brukar det upphöra helt med p-spruta
Men fy sjutton!!!Den sk seriösa skk uppfödaren har aldrig registrerat in min nya vovve under alla år (7) i jordbruksverket vilket är olagligt. Inte heller har hen sänt in papper som hen lovat om ägarbyte i skk.
Försäkringen verkar inte ens existera.
Dessa seriösa människor
Men fy sjutton!!!
Min var inte reggad på rätt ägare så det tog extra tid att fixa och hon var chippad men numret var inte reggat på nån
Igår var jag zombie, idag nästan pigg. Har tom fått igång en brasa till hundarnas stora glädje.
Så nu är det lämpligt att hämta mer ved, annars blir det en kortvarig brasa
Ja det har jag gjort med nu men kom just på att jag nog måste ändra adressenMin vovve har ingen ägare hos SKK men jag har iaf reggat chipet hos Jordbruksverket.
Igår var jag zombie, idag nästan pigg. Har tom fått igång en brasa till hundarnas stora glädje.
Så nu är det lämpligt att hämta mer ved, annars blir det en kortvarig brasa