Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
sitter uppe och jobbar. astrött och huvudvärken från hell. men jag har inget val. jag har 20h konstant jobb som ska vara klart 17.oo och det är 20h konstant arbete. Men jag får skylla mig själv som satt mig i den här situationen.

Vaknade före sju.
Jag och hunden har ätit frukost och nu ska jag dricka kaffe.
Ska på möte sen så lika bra att hålla igång

Den sk seriösa skk uppfödaren har aldrig registrerat in min nya vovve under alla år (7) i jordbruksverket vilket är olagligt. Inte heller har hen sänt in papper som hen lovat om ägarbyte i skk. :rage:
Försäkringen verkar inte ens existera. :cautious:

Dessa seriösa människor :banghead:

Joggat 5.3 km, har sett på julkalendern och dricker chokladkaffe. Kändes tyvärr som att det dröjer innan nästa joggingtur för nu var det fläckvis halt och det är jag rädd för.

Den sk seriösa skk uppfödaren har aldrig registrerat in min nya vovve under alla år (7) i jordbruksverket vilket är olagligt. Inte heller har hen sänt in papper som hen lovat om ägarbyte i skk. :rage:
Försäkringen verkar inte ens existera. :cautious:

Dessa seriösa människor :banghead:
Men fy sjutton!!!
Min var inte reggad på rätt ägare så det tog extra tid att fixa och hon var chippad men numret var inte reggat på nån

Igår var jag zombie, idag nästan pigg. Har tom fått igång en brasa till hundarnas stora glädje.

Så nu är det lämpligt att hämta mer ved, annars blir det en kortvarig brasa :p

@lil-sis och @Sonic76

Han är inte chippad men öronmärkt. Har pratat med JVB och ska registrera in honom i nästa vecka.:up: Även skk var hjälpsamma och jag ska skicka dom en kopia på köpeavtalet så ska dom regga in honom där med på mig :) Mitt försäkringsbolag har nu fixat till en ny försäkring så nu känns det bra igen.
Tur han är galet söt för han har just rensat kattlådan :yuck: medan jag suttit i telefon och styrt med allt :D

Lilla ponnyn mår bättre och äter som vanligt och ska fortsätta sin behandling med antibiotika nu :bow:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 782
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 397
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar