Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mimmi jag lider delvis av duktigflickasyndrom vilket gör att jag lätt ser detta som ett nederlag även om jag försöker programera om mig till att se det som en investering :) tack för kramen!

My Dear,

My Name is Mr.Ruben W. Lorwia, the group chief executive director of a Bank here which I wish to transfer and invest my own share of fund in your organization and country which will be 30% for you and 70 % for me.
I discovered that my branch in which I am the Chief Auditor had Seven Million three hundred thousand us dollars (7.3 Million USD) of which no body/staff or director is aware of and will never be aware of, I have also placed this fund on SUSPENSE ACCOUNT without a beneficiary.

As the member of the bank Directors, I cannot be directly connected to this fund thus I am compelled to request for your assistance to receive this fund into your bank account. I will compensate you with 30% as gratification while 70% will be for me. Please if you accept my offer, kindly contact me on my private email contact (rub_lorwia@yahoo.com) for more details.

In course of this transaction, there are practically no risk involve because it will be a bank-to-bank transfer.

I will appreciate your timely response.

Regards,
Mr.Ruben W. Lorwia

:wtf:

Någon på stayfriends har skrivit att jag var smart, kreativ och snygg, :eek:undrar vem det var. Är inte betalande medlem så kan inte se vem. :rage:
Funderar på om det är min syrra...hon skulle kunna skriva att jag är kreativ.

Minusgrader, hårt i backen ( ingen lera ) och frost överallt :banana:
Nu saknas bara några centimeter pudersnö också :banana:

Tandläkaren idag igen och det får jag betala själv.
Ifo täcker bara tänder som syns
dvs främre tänderna.
:(

Lagen om livets all jäkelhet och ödets jävla ironi :rage:
Stallelementet har krånglat och nu sagt upp sig och nästan alla mina grejer är mögelangripna :yuck:
Så allt är utslängt och måste tvättas/saneras och min cupefläkt har fått flyttat till stallet för att värma sadelkammaren tills dess hv har löst det. Så nu lär min bil frysa och jag med i morgonbitti :arghh:
och jag tvättar och tvättar och sanerar och tvättar och behandlar och jag tror björnarna har en poäng med att gå i ide på vintern. Jag funderar på samma sak nämligen :meh:

@MarieJ Du är absolut inte värdelös, snarare driftig och stark som tog tag i något som fick dig att må dåligt för att hitta något bättre som får dig att må bra. *styrkekram*

@_husmusen_ Duktig flicka syndromet kan vara förödande. Jag tycker det är klokt att slå i handbromsen redan nu innan det går för långt. Bra att du ser till vad just du behöver just nu. Ring om det är nåt. *styrkekram*

@whwycd Tycker du är så stark som lyckas vända allt som hänt dig det här året till nåt bra. Även en styrkekram till dig och fortsätt inspirera med all träning!

Jag har utan tvekan världens bästa hyresvärdar i stallet :love:
Dom har köpt en avfuktare och ska fixa med värmen i sadelkammaren. Var torrt och fint redan i kväll ! :)
Det verkar som antibiotikan faktiskt hjälper, känner mig lite försiktigt optimistisk och att ta av skorna hjälpte mot rötan på bakhovarna. :up:
Hunnit vila en stund på soffan i dag. Skämt bort mig själv med både glass och godis :d

Måste få ordning på sömnen, hann knappt ens äta klart igår innan jag totaldäckade :S så har sovit ca 12 timmar inatt. Men då borde jag orka åka och simma efter jobbet idag.

Aj fasen. Har du försäkring på hunden?
Ja, men den har jag tecknat efter övertagandet och då gäller den inte för tänder.. Det är ju dessutom en seniorförsäkring hon har. Hon var varken försäkrad, vaccinerad eller registrerad med chippet, men nu är alla papper och vaccinationer i ordning..

Men det med tänderna är nåt jag får ta.. förhoppningsvis räcker det med att söva och en basbehandling men :/

Hon är ju besiktigad och då sa de att tänderna måste fixas sen. Det var inget akut, men vill ju heller inte hamna i ett läge där det blir akut. Allt blir så mycket dyrare då.

Tog ut mig rejält på BodyJam igår, självklart får jag sota för det idag med strejkande nacke (som blev arg redan efter Sh'bam i söndags. ..) men det är sista gången på detta program imorgon så jag vill liksom sluta det med en positiv känsla.
På lördag och söndag är det nya releaser :) (jag måste dock GÅ till/från eftersom det inte går några bussar dit på helgerna :mad: )
Sedan är det väl bara att hoppas att de nya koreografierna för BodyJam och Bodypump fungerar för mig, antar blir jag ledsen! :cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 776
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar