Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
(Favvo) instruktören på gymmet:
- jag hoppar in istället för S som skulle hoppat in istället för C...
Jag blev glaaaad :love:
(Men självklart gick det då som vanligt och känslan från i onsdags var som bortblåst...)
Lite orolig för de nya releaserna dock; många snurrar i BodyJam och ligga på rygg i Bodypump = inte säkert att något av det kommer att fungera :( :cry:

Slutar jobbet om en timme. Totalt 13 timmar blev det i dag. Efter jobbet i kväll ska jag åka direkt och bada alla tre hästarna och behandla skållor och röta, sen hem och tvätta fler täcken. Ska försöka hinna sova lite med, jobbar ju dubbla pass även i morgon med start 06.00.

Jag har blivit sviken. Så totalt på en grundläggande nivå att det går inte ens att beskriva. Jag har misstänkt det under en tid men fick det bekräftat precis. Det hade nästan varit bättre om personen i fråga hade skjutit mig rakt i pannan, så illa är det. Jag hade aldrig föreställt mig att bli utsatt för något liknande av den här personen.

Tur nog har jag en särbo som är underbar och visste precis vad han skulle säga när jag berättade det :love:

Jag ska fan aldrig lita på någon igen, jag får bara skit.

Jag har blivit sviken. Så totalt på en grundläggande nivå att det går inte ens att beskriva. Jag har misstänkt det under en tid men fick det bekräftat precis. Det hade nästan varit bättre om personen i fråga hade skjutit mig rakt i pannan, så illa är det. Jag hade aldrig föreställt mig att bli utsatt för något liknande av den här personen.

Tur nog har jag en särbo som är underbar och visste precis vad han skulle säga när jag berättade det :love:

Jag ska fan aldrig lita på någon igen, jag får bara skit.

Usch så jobbigt. Svin! Hoppas dock att inte personen får förstöra tilliten till människor helt! Kram!

Usch så jobbigt. Svin! Hoppas dock att inte personen får förstöra tilliten till människor helt! Kram!

Tack men den försvann för länge sedan, 7 års mobbing i grundskolan har den tendensen. Problemet är när en person som vet allt i detalj vad jag varit med om gör så här (mobbing, sexuella övergrepp, anorexi och sjukdomar). Jag litar inte på många sedan tidigare, nu är det antalet ännu mer lätträknat.

Slutar jobbet om en timme. Totalt 13 timmar blev det i dag. Efter jobbet i kväll ska jag åka direkt och bada alla tre hästarna och behandla skållor och röta, sen hem och tvätta fler täcken. Ska försöka hinna sova lite med, jobbar ju dubbla pass även i morgon med start 06.00.

Försök lägga upp fötterna någon gång och vila lite! *kram*

Tack men den försvann för länge sedan, 7 års mobbing i grundskolan har den tendensen. Problemet är när en person som vet allt i detalj vad jag varit med om gör så här (mobbing, sexuella övergrepp, anorexi och sjukdomar). Jag litar inte på många sedan tidigare, nu är det antalet ännu mer lätträknat.

Det värker i mig att höra! Jag tycker att du verkar vara en jätterar människa, omtänksam och med sunda tankar! Jag gillar dig mkt fast jag inte känner dig!
Att folk kan vara så elaka och särskilt någon som man är vän med... *förbannad*

Det värker i mig att höra! Jag tycker att du verkar vara en jätterar människa, omtänksam och med sunda tankar! Jag gillar dig mkt fast jag inte känner dig!
Att folk kan vara så elaka och särskilt någon som man är vän med... *förbannad*

Tack, jag sitter här och rodnar nu :o Jag är ingen ängel men gör mitt bästa. Min underbara pappa kom från magra förhållanden men alla var alltid välkomna vid vårt bord. Han behandlade alla lika, om det så var en adlig miljonär eller någon av de från byn som tom var fattigare än honom (jodå, vi har haft båda varianterna vid vårt bord och allt däremellan!). Jag gör mitt bästa för att litegrann iaf leva upp till hans exempel.

Tack, jag sitter här och rodnar nu :o Jag är ingen ängel men gör mitt bästa. Min underbara pappa kom från magra förhållanden men alla var alltid välkomna vid vårt bord. Han behandlade alla lika, om det så var en adlig miljonär eller någon av de från byn som tom var fattigare än honom (jodå, vi har haft båda varianterna vid vårt bord och allt däremellan!). Jag gör mitt bästa för att litegrann iaf leva upp till hans exempel.

Din pappa verkar vara/ha varit en toppenmänniska!
Och du kan gå rak i ryggen och veta att du är en bra människa. (Som jag tror iaf) Sen är det jäkligt trist att det verkar finnas fler svin än sådana som du och jag fattar inte hur man kan leva med sig själv! Man behöver inte vara änglalik men göra folk illa och förstöra...blä.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 776
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025