Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fan. Det här blev inte bra. Killen från företaget åkte precis...
Dom kommer och mäter fukt i början på veckan, nu har han iaf dammsugit upp allt vatten, ställt upp fläkt (som låter högt...), tagit bort alla äckliga bakterier från avloppsvattnet med nåt specialmedel och har typ plastplåsrör (?!) i hela lägenheten som ska få runt luften. Skjut mig, jag vill verkligen inte mer nu.
Han tror det blir fläktar i fem veckor, minst, samt totalrenovering av lägenheten. Vattnet har redan krypt upp i väggarna.
Mitt i alltihop kom jag på att jag inte har ätit på över två dygn. Åh, men, ingen har väl dött av att gå ner ett kilo eller två?! Kaffe är bra grejer .
Sen är jag löjligt glad över att jag och vaktmästaren NOG har lyckats rädda alla möbler genom att palla upp dom (en del iaf..). Och så får jag hålla tummarna för att ingen idiot snor mina grejer som står på altanen i natt!! Och glad är jag också över att det inte är jag som blir ersättningsskyldig för det här + eventuell renovering utan hyresvärden. Dom står för el (fläkten) och eventuellt (beroende på omfattningen) annan lägenhet eller hotell.
Fy satan vilken mardrömsdag