Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
HALKA är det värsta jag vet!! Usch! Speciellt när det inte är snöhalka, då tar inte halkskydden/broddarna :(

HALKA är det värsta jag vet!! Usch! Speciellt när det inte är snöhalka, då tar inte halkskydden/broddarna :(

Broddarna hjälpte lite när jag tog på dom sista svängen.
Jag är livrädd för att ramla och har dålig balans. Och otäckt när bilen bara glider.
Förbannad på att dom offrar två korn grus på parkeringen också.

Jag har också superdålig balans och VET att om jag halkar omkull så kan det bli riktigt, riktigt illa p.g.a mina skador :(
En av instruktörerna på gymmet tipsade mig om att jag antingen kunde fukta sulorna på skorna, eller kliva i typ saft (jag klev i lite energidryck. Haha!) för att det inte skulle bli så halt med skorna...mina träningsskor börjar uppenbarligen bli utslitna...kanske funkar det även utomhus?
Att kliva i energidryck eller liknande precis utanför porten? :D

Jag har gett upp :( Skållorna bara flyttar runt :mad: Vet ska komma i morgon och förhoppningsvis börja spruta hästarna så vi kan få slut på eländet en gång för alla. :devil:

Själv är jag som en 95 åring i dag i kroppen efter besöket hos naprapaten :down: Haltar i trappor och smärtan i höften är inte att leka med :meh: Kul dag på jobbet med andra ord. Fått förhållningsregler och tips och träning. Måste byta sadel på hästen då den inte riktigt passar mig så nu blir det ut i sadelträsket igen :devil: :wtf:

Jobbar delad tur fredag och lördag.
Jag kommer trilla av pinn :yuck:

På måndag får jag öppna första luckan! :D
Jag har ganska höga förväntningar och det finns en hel del produkter som jag önskar att de fått med :banana:

Trött men kollar turtleman på animal planet.

Ska sova snart. Fick handlat hem en massa käk idag så dotra och jag klarar oss en stund

Katterna har hållt på med något i en timme, nu är det tyst men inte faan kan jag somna om...

Vv ska börja dagen med besök hos dietisten och sedan simma. Sedan behöver det städas här hemma efter att de smutsat ner när de bytte fönster.

Idag måste jag leta fram lite julstjärnor och sånt. De ligger på vinden och måste flytta på sängen för att få ner vindsluckan.
Tur det bara är en 120 säng.

HAr satt upp ljusstakarna, men inte bytt gardiner än. Ska sätta upp ljusslingorna ute först.
Inte så mycket julstämning än men det kanske kommer.

JAG har träningsvärk! Det händer typ aldrig (oavsett ansträngning) inte jättemycket, men ändock träningsvärk! :banana:
Och det var helt fantastiskt roligt att få köra afro igen! :love:
Nu längtar jag ÄNNU mer tills dess att favoritinstruktören kör igång Afro-ho!! :banana:
Herregud vad jag älskar mitt gym! (En mening som jag aldrig någonsin trodde att JAG skulle skriva. ..)

För övrigt så är jag rätt putt på en som stolt basunerade ut på fb att han "minsann beställde en 'ost & bacon-burgare' och att kassörskan måste enligt honlm ha varit osedvanligt begåvningshandikappad som frågade om det var en "Cheese n' bacon" han menade...doooh!! :banghead:
Så otroligt drygt. Självklart måste de fråga tillbaka med det korrekta namnet för att undvika missförstånd.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 776
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Favoritdrinkar
  • Vad gör vi? Del CCVI