Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

kl
VV: Körde zumba igår!:D Var inte alls så jobbigt som jag förväntat mig, hade lugnt kunnat köra hårdare och högre tempo men det var nice!:D

Va?! Men kära nån! Jag beklagar sorgen! Har du nån hos dig? Om jag kunde skulle jag bara sitta och hålla om dig nu!

Penga ångest:crazy:
Råkade hälla i äppeljuice i kylaren, trodde det var vatten i flaskan, begåvatO_o

*kl*

Tack så mycket allihopa :) det känns uppriktigt sagt egentligen inte bättre men jag har tagit mig genom dagen (mina vänner, kollegor och min käresta= :love: :love: :love:). Jag är borta på jobb men även om jag hade varit hemma hade jag inte hunnit till sjukhuset, det gick så fort från det att de såg att han var riktigt dålig tills han somnade in (ca 20 min).

Min underbara pappa var fantastisk, den snällaste människan jag träffat. Han var en otrolig hästkarl och hade god hand med alla slags djur. Sista gången jag träffade honom så var han glad att se mig och det fanns inget som inte hade sagts. Det sista jag sa till honom var att jag älskar honom.

Till er alla: Krama era nära och käraste, man vet aldrig hur länge man får ha dem i sitt liv.

Åh athena jag beklagar verkligen!

VV det allra allra sämsta med att jobba med blodprover är när man råkar få dem över sig, jag har skrubbat och spritat och känner mig ändå inte ren. (smittester tagna på både mig och patient så imorgon slipper jag förhoppningsvis ångesten).

Haha man tar vissa prover på patienten varifrån blodet kom för att vissa saker syns ju inte förrän efter några månader hos husmusen själv.
För att få svar på om patienten hade nån av dessa sjukdomar frågar man om det är ok att ta dem direkt hos patienten för att husmusen ska slippa vänta på svar.
Så gjorde de med pappa när en ssk råkade få blod i ansiktet, då frågade de oss om de fick testa pappa med för att snabbare få reda på vissa saker.

Vilket rörigt inlägg haha :)
Husmusen får förtydliga tror jag.

Känner mig som ett vrak idag efter influensavaccinet, men intervju på g strax :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
640
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 751
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
17
· Visningar
255

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat