Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Haha jag hade kuknisse till Facebook efter att jag blev arg på dejten.
Han hade ju mitt gamla lösen så jag bytte
Nu har jag bytt igen, dock inte snuskigt denna gång
Det ska jag tänka på nästa gång jag byter lösenord
Jobbat idag.
Men även hunnit med ett Stadsmissionen besök. Hittade en exakt lika stor rörstrand skål som den jag har tidigare. Den lyckades jag slå av en bit på. Så kul att hitta en likadan hel! Sen en mindre terracotta kruka med lejonhuvuden på. 15 kr för den. Sen en gammal coaster/ glasunderlägg för 10 kr.
Mycket nöjd med mina fynd
Och jag njuter av varje minut. Underbart är kort sägs det och jag tar inget för givet. Tar heller inte ut några sorger i förskott utan tänker istället inte längre fram än den dag jag befinner mig på.
VV nu sitter jag i min nya lilla lägenhet, har precis fått i mig lite mat så nu borde jag bära upp de sista sakerna från bilen och sen gå och handla lite frukost till imorgon. Sedan får jag möblera om och börja packa upp alla mina saker (och då misstänker jag ändå att jag saknar ett antal lådor som vi inte fick med oss).
VV: Igår köpte jag en väktaren i tornet, med 2 torn, aldrig sett det förut tyckte det var skoj(den rosa blomgrejjen kallas väl det?)
Jag vet inte om det är positivt eller negativt, hoppas bara den överlever ett tag trots mina fingrar som inte är gröna alls.
Tips eller idéer på hur man bör försöka få den att överleva? eller vad man inte bör göra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.