Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

kl

VV: Alltså jag dör! Jag har hittat min absoluta favoritchoklad och jag skulle kunna äta tonvis av den!

Jag har städat färdigt källaren!!! Mallig som attans, efter tippen på lördag finns plats för utemöblerna ju

En choklad från märket gepa, 38 % kakao och med KARDEMUMMA!:love::love:

Egentligen äter jag uteslutande choklad med minst 60% kakao, men alltså... KARDEMUMMA:love: Det blir inte bättre!

vv blir löjligt glad på jobbet när jag får beröm för jag lär mig snabbt. Imorgon får jag mitt "körkort" på koagulation :)

Imorgon blir det läkarbesök för min del. Kanske får jag träffa "hjärnskrynklaren" nästa vecka :)

Idag är det 5 år sedan pappa dog :( Skuldkänslorna är enorma.. varför dog pappa som ville leva medan jag levde som vill dö?

Kl

Jag ska faan inte åka kommunalt, fast jag bör verkligen inte bilpendla:cautious:
Jag blir så irri på medpassagerare :meh: nu satte sig en snubbe bredvid mig och han snorade och snörvlade :wtf: 1. Jag vill inte bli sjuk och 2. Ruggigt irriterande att sitta så nära någon som snörvlar.
Så ännu en gång får jag byta plats.... Morr :mad:

Idag har jag varit hos läkaren. Ska träffa psykolog på måndag. Hoppas, hoppas åter hoppas att jag kommer bli mitt gamla glada jag igen.

Bröt ihop i går, totalt, rätt illa. Kontaktade mitt x :crazy: grät ut hos en vän och kom på bättre tankar. (Tack gode gud! :crazy:)
Superdåligt möte hos terapeuten i dag, tog en paus från livet, åkte till Varamon med hunden och gått på stranden i flera timmar. Underbara älskade hund :love: Suttit på en brygga och stirrat på en vilsen kräfta och gråtit och skrivit av mig massor, fortfarande ångest som trycker i halsen men själen fick lite kraft igen. Så jag tror jag orkar lite till, ett tag till i alla fall....

En kram till er alla som behöver!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 751
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
18
· Visningar
289

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat