Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

*kl*

Sista gången jag träffade honom så var han glad att se mig och det fanns inget som inte hade sagts. Det sista jag sa till honom var att jag älskar honom.

Till er alla: Krama era nära och käraste, man vet aldrig hur länge man får ha dem i sitt liv.

Det gör mig glad att du fick ett sånt bra avslut!
Ibland går det så fort och då är det för sent! Jag ska gå ner och krama min sambo nu.

kl

VV: Sambon startade min födelsedag på bästa möjliga sätt!

Men kära du :) hur ska du kunna jobba?

Du skriver om många ångestsymtom, bla den kraftiga yrseln. Du sover inte ordentligt och du äter inte direkt heller. Så hur ska du klara av ett jobb??

Ska du köra slut på dig fullständigt? Du vet att man kan dö av energibrist? När man tömt sig själv, så säger hjärtat stopp till slut.

Å till födelsedagsbarnet säger jag GRATTIS :)

Usch Sonic, det där lät mycket hårdare än vad jag ens menade. Blev bara spontant orolig för dig :(

VV Längtar efter alla helgona och det traditionella kyrkogårdsbesöket. Bättre än julafton!

Ekonomin tyvärr.. Klarar inte detta mycket längre och sjukskrivning går inte heller för då får jag 2/3 av det jag får idag

Prallan nej, men som sonic sa så frågar man patienten om tillstånd att ta smittprover (hiv/hepatit) för att veta om risk för smitta finns på mig. Pat kan neka och då får jag ta prover efter 3 resp 6 månader för kontroll :) Jag fick blod i ansiktet så det finns risk för smitta om pat har blodsjukdom.

g2b grattis!!!

vv ont i ryggen/benet och vet inte vad jag ska göra för och lindra.

G2b grattis från mig med :)

Möte med skolan imorrn. Pappan är med... Orkar inte

Gaah trött, bådar inte gott inför mötet..
Jävla skitrektor som inte lyssnar

Sonic jag hoppas att det går bra på mötet!

VV jag hoppas nästa natt inte blir lika hemsk som denna jag haft inatt, men 1177 gav iaf bra råd om självbehandling och svarade snällt på mina frågor om det är normalt att foten/benet domnar vid ischiasbesvär. :)

Mötet gick ok... Men ja..
Nu ska jag dricka kaffe sen åka och handla lite mat.
Tacos är bra för då blir det över till lunch med :)

VV

Hur mycket skiter en grävling egentligen? Har upptäckt en mystisk grop intill växthuset med en massa bajs i. Uäk! Eller har Bajsmannen hittat hit!?

Fredag och ledig helg:)

Oljan och filter är bytt på bilen med. Bara ena lampan som måste bytas med.

VV:

Min läkare ringde idag, jag måste hämta en ny medicin och ekonomin är inte helt nöjd med det just nu :banghead: så därför undrar jag om det kan vara olika priser på olika apotek?
(Har att välja på apoteket hjärtat och medstop) Samma avstånd till båda, eller andra åsikter som gör att man bör undvika/föredra någon av dem?

Någon som vet?

Inte en aning?:o

Vill ha lön nu. Blir sega veckor fram till dess. Fick tanka halvt idag.

Trött och huvudvärk, men ska in och handla tacos först.
Blir lite sent ikväll för hunden ska hämtas senare i natt typ.
Det är bra att bli av med honom dock för ska städa inför min födelsedag ju

kl

VV: Sambon hänger upp.. vad heter det på svenska? O_o :confused:
Måste fundera ett tag...

PROJEKTORN!:D Nu kan vi äntligen ha hemmabio igen:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
640
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 751
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
17
· Visningar
255

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Härnösand
  • Servisfrågor