Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

*kl*

Var ute på en lite tur idag med strålande solsken på småvägar och naturen i höstfärgerna är underbart vackert att se när man glider fram på hojen. :love:

Jag tappade colaflaskan på foten, ajaj. Sen öppnade jag den och fick skura golvet med cola. :mad:

Haha sicken otur :)

Jag dricker kaffe och kollar film :)
Vi ska snart i säng jag och dotra.
Är slut i kropp och själ just nu, men alla enklare jobb verkar gå mig förbi :(

vv: *viskar väldigt tyst* det har ju varit sådan hallå om Miley Cyrus i tidningarna så jag var tvungen att leta upp "Wrecking Ball" på Spotify... och den sög ju inte O_o och nej SÅ full är jag inte!

Ska nog se till att ta en överdos Sabaton så ordningen blir återställd! :p

Trött, less, ont plus allt annat man kan tänka sig.
Orkar inte just nu.... Fyller år på tisdag, jäkla kul att fylla år nu.
Ska ha kalas på lördag, för MIN skull.
Men hur jag ska orka städa innan vette fan..

Åh kram sonic! Kan du inte bara försöka skyffla undan det värsta så du inte behöver städa så mycket? Det har jag gjort många gånger när det sett ut som ett bombnedslag och det kommer folk! :sneaky:

Det är nog det minsta problemet, det är allt damm och hundhår mm som måste bort :(
Men samtidigt vill jag fira min födelsedag för jag behöver den boosten med.

Lyssnar man på texten är den inte så dålig. Sen tycker jag att videon förstör låten något, men men...

Lust att gå och sova igen.. Inte bra.

Ont i huvudet och mår skit.
Har en intervju i morrn bitti med.
Har en massa borde och måste att ta tag i med.

Du har inte missat nått. En naken Miley som slickar på en slägga och tar på sig själv är inte så spännadeO_o

VV har haft en helg nere i Blekinge innehållandes, massa mat, IKEA-besök, massa bilkörning, träffa nästan hela släkten och mycket ont i benet pga ischias.

kl
VV: Körde zumba igår!:D Var inte alls så jobbigt som jag förväntat mig, hade lugnt kunnat köra hårdare och högre tempo men det var nice!:D
Det jobbigaste för mig är koordinationen! Att "trampa" med en fot och flytta den andra, samtidigt som man ska flaxa med armarna...= går inte, ännu, men roligt är det!

vv: Pappa är död det var inte oväntat men jag bara sitter och vibrerar :(
Men kära nån! Är du ok? Beklagar verkligen! :cry:

Trött, less, ont plus allt annat man kan tänka sig.
Orkar inte just nu.... Fyller år på tisdag, jäkla kul att fylla år nu.
Ska ha kalas på lördag, för MIN skull.
Men hur jag ska orka städa innan vette fan..
Skjut upp alla "måsten"! De är sällan så viktiga som man tror, och inte så viktiga att de faktiskt inte kan vänta på bättre tider!
Vad gäller städningen - gör det du MÅSTE, se till att folk kan röra sig och sitta, mer behövs liksom inte. De flesta vet väl hur du mår? Då tror jag inte att någon förväntar sig ett rent hem (bättre lite skit i hörnen - än ett rent helvete, som jag brukar säga, alltså; låt skiten i hörnen vara och prioritera sådant som underlättar för dig!)
Önskar jag kunde hjälpa dig ju, älskade, älskade du! :love:

Vv: lyssnar på Backstreet Boys :p

Nej, jag är inte ok... :( får gråtattacker ibland men åker hem på onsdag för att fixa med allt. Har planerat det som går via telefon.

Det är bra att du får ut ledsenheten i alla fall :(
Har du någon som kan hålla dig sällskap eller om du behöver hjälp med något?
Kramar!

Inte just nu (är på jobb) men rackar upp en rejäl telefonräkning med älsklingen :o bästa väninnan i hela världen :love: har hjälpt till otroligt mycket. Hon och en granne (mkt gammal vän till familjen) kommer att hjälpa till med begravningen också.

Förstår hur det känns.. Många kramar till dig
Bodde ju 50 mil bort utan vänner när pappa dog..
Samma när syrran dog, bättre när mamma dog, då var jag på plats.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
639
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok