Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Men ajdå :) hälsa!!

Vi får ta en tur till er bara jag får fixat med jobb :)

Grattis sonicponic :D

tumblr_lyg0efN1lX1r6x6t4o1_500.jpg

Vv: Afron gick så himla bra igår! :bump::banana:
Meeeen jag har väldigt ont i rygg + nacke av "andra" orsakrr (:o) så stampa i golvet gjorde det kanske inte så mycket bättre :p

Grattis Sonic :) Hoppas du får en fridefull födelsedag :)

Grattis på din dag :-)

---

Jag har tömkört hästaskrutt. Skulle behöva hitta en medhjälpare till honom men bor ju käpprätt fel :(

Efter 76 år har cirkus Scott äntligen valt att inte använda sig utav vilda djur mer. Nu hoppas jag de avvecklar alla andra djur inom en snar framtid med och att restrerande cirkusar i Sverige följer deras grej.

Efter 76 år har cirkus Scott äntligen valt att inte använda sig utav vilda djur mer. Nu hoppas jag de avvecklar alla andra djur inom en snar framtid med och att restrerande cirkusar i Sverige följer deras grej.

Jo, men vad räknar dom som vilda djur?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
639
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok