Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Grattis!!
gateau1.gif

VV fick en supersnabb tid hos sjukgymnasten, nu hoppas vi på att övningen jag fick med mig hem i läxa ska hjälpa! :)

VV:
Min fotolärare ville köpa en bild av mig idag! :D kan man få ett högre betyg??
"om jag kunde få köpa den så jag kan ha den som profilbild på fb, med dig som fotograf?"
:bump:

VV 2: The world´s End var en mycket, mycket märklig film! :eek:

KL

Gratis grannar!
Nu har jag tröttnat på mina grannar och skänker bort dom till första bästa! Med lite list kan jag vid önskemål fånga in dom på plats. Transport får dock ombesörjas av den nya "ägaren". Fullständig personlighetsbeskrivning medföljer. Tips och råd om hantering kan fås, dom är dock inte tama eller speciellt intresserade av lydnad trots envisa försök om att följa vissa regler,men är duktiga på att påkalla din uppmärksamhet när dom vill något. Dom är mest aktiva mellan 12.000-05.00 övrig tid ligger dom som i dvala.Kräver en fast hand! Bör ej bo tillsammans med andra djur.
Nytt hem är viktigare än bra hem.

Någon? :p

(Min flytt går av stapeln i morgon :D )

Haha tack jag slipper gärna :)
Less på fk som har idiotiska regler kring underhållsstöd.
Så nu får jag reta upp pappan lite till

Ahlgrens bilar, co-co och sportlunch. Fast de är slut nu. :(
Funderar på att gå o handla mat. :cautious:

KL

Har antagligen blivit med katt :( Hade satt ut platsannons på Blocket och fått mängder med svar, men igår satt en mager sak utanför sambons verkstad och idag har den vaktat vid svärmors ytterdörr och försökt ta sig in. Så jag satte ut bild på Facebook och även frågat alla kattgrannar. Ingen känns vid den, så nu har den fått flytta in i stallet inatt...

Mmm man lider ju med djur som dumpas. Dessutom för inte tala om alla avlivningshotade jag fått mail om på min annons :(

VV det där med lagom mängd mat är svårt, nu har jag en full stekgryta med köttfärssås. God som tusan blev den också! :D

Ja det är verkligen tragiskt! Förstår inte hur människor tänker.

kl

VV: Har precis pratat med pappa:love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
639
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok