Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Ledvärk :(

Saknar mina gamla vänner i norr och funderar på hur jag ska hitta nya här... Det verkar lättare sagt än gjort hittills.

jag är bara förvirrad och fundersam men hade väldigt trevligt igår när jag somnade på hans arm..

vv:

Flytten är klar, ena katten har slutat skrika på nätterna, den andra slutat kissa inne, hunden har slutat morra och jag sover igen :up:

Emma vad skönt!

VV får se om man kan få resten av flyttkartongerna uppackade i helgen och så får jag hjälp att sätta upp lampor och bygga bokhylla nästa helg (och tänkte tigga hjälp att dammsuga också).

VV

Gillar netto idag, där fanns precis vad jag ville ha. Visste det direkt jag såg det. Akvarellblock av kvalitet på rea 10 kronor styck plus dito blyertspennor 5 kr för 12stycken i olika hårdhet.

Så jag shoppade loss med en känsla av förlustan och nöjdhet :p och betalade 40 spänn.

Här ska skissas!

Med den summan kan man gott köpa loss :)

Väntar på gästerna, har ont i hela kroppen efter fallet igår :(
Men det blir god mat i alla fall :)

VV Skön sovmorron :love: men nu är det dags att hoppa i löparskorna och ut i kalla regnet.

Netto har många billiga grejer, även billigt godis :p så nu ska jag springa bort det jag satte i mig igår kväll :)

Jag är redan vaken :eek: Vaknade vid 9, jag måste vara sjuk! :nailbiting: Tror jag ska ta en promenad (oj, jag är verkligen sjuk :crazy: )

VV idag ska jag: bära ner de 2 kartongerna som ska till förrådet, diska upp allt som jag packat upp, slänga alla sopor, tvätta och göra mina övningar. Känns lagom en grå och trist söndag som denna! :)

Mysigt att springa!:love: Jag måste dock lugna ner mig. Min löpning har gått lite till överdrift så nu har jag haft paus i en vecka.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
639
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok