Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Låter bra det :)

Har själv haft nästan en månads uppehåll. Har varit helt slut både mentalt och fysiskt och prioriterat andra saker i livet framför löpningen. Men nu så har jag plockat upp mig från där jag slutade i spåret. Inga problem, flåset hänger med lika bra som tidigare :)

Somnade 07, vaknade 10 så är seg och yr, men hoppas den bra läkartiden kommer snarast så jag får hjälp.
Värk i kroppen efter fallet med.
Väntar på att dottern ska komma hem från kompisen och sen är det snart måndag.
Massa samtal att ringa och jobbiga såna men jaja.

Strax ut till stallet i gråvädret. Inte gjort mycket idag. Fått upp den stora trädtavlan från Ikea och en till hylla i tvättstugan iaf:) och tvättat en maskin.

Fått hem dotra, ska kolla tv med henne en liten stund.
Sen ska vi sova.

Galet trött :crazy:

Idag har tant Fiona blivit riden två gånger av tre olika personer, haha. Den sista fick igenom galoppen iaf efter ett antal rundor med någon underlig gångart där bakbenen mest var i luften :rofl:

vv: Fan att jag inte kan få bryta ihop :cry: begravningen är på torsdag och just nu känns det som att jag måste vara stark för en hel jävla by. Pappa var en lokal kändis, när annonsen var inne i lördags ringde telefonen hela dagen. Det är gulligt att folk bryr sig men just nu orkar jag inte mer.

Sorry, behövde spy ur mig lite. Det känns som om jag inte hinner sörja själv.

Bara att vräka ur sig ju :)
Kramar om

Har ont i magen inför alla samtal. Men det SKA ordna sig så det så.

Vräk ur dig bara och var stark för dig själv och dina närmaste bara.
*kramar om*

vv: Jaha, nu har magen sagt upp sig :( blöder igen trots full medicinering. Inte konstigt med tanke på allt nu. Det positiva är väl att jag kommer att gå ner rejält i vikt, jag hade ingen aptit innan och den blir ju inte bättre när magen ballar ur.

Jag skulle vilja resa bort.. Bar för en vecka och slippa tänka på allt som händer.
Hade kunnat få en resa av en vän men man fick inte ta med barn då.
Har total panik och ont i bröstet, hjärtklappning och yrsel.
Vet inte hur jag ska orka ett år till av detta.

vv: Fan att jag inte kan få bryta ihop :cry: begravningen är på torsdag och just nu känns det som att jag måste vara stark för en hel jävla by. Pappa var en lokal kändis, när annonsen var inne i lördags ringde telefonen hela dagen. Det är gulligt att folk bryr sig men just nu orkar jag inte mer.

Sorry, behövde spy ur mig lite. Det känns som om jag inte hinner sörja själv.

Ja, Keken fanns nog i väldigt många människors hjärtan. T.o.m. jag vet vem han var trots att jag inte alls är från trakten men väl känner/kände folk där. Han var en person man talade om. Jag förstår människors behov av att höra av sig.

jag tror att ni efteråt kommer att värmas av det, men begriper att det är tungt för stunden med all uppmärksamhet.

Spy här du. Buke är bra till mycket.

KL. Regn och plusgrader! Jag är så tacksam för varje dag med plusgrader!
I övrigt så jädra less. Hua.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
639
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok