Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

kl

Jag promenerade till apoteket och sen Hemköp. Aj vad ryggen och ena benet blev arga :( Men nu har jag iaf gått. Mätte på kartor.eniro.se och det var 1088 meter. Bra gjort av mig!!! Hejja! :D

trött och lite småirriterad. Men jag får väl nåt besked snart kanske

Oh No!

Magen är tom och jag orkar inte resa på mig. Men äter jag inte nu blir det jobbigt imorgon bitti...

Museländena har ätit sig igenom husses barriärer och har haft fest i lådorna för torrvaror...

Usch då..

Jag orkar snart inte mer.. Får totalpanik över hela skiten.
Vill åka bort men har inte råd.
Tänk vad min weekend i Gbg hade gett mig styrka till detta, men den var ju precis när allt hände så jg fick avboka :(

Har joggat i duggregn och mörker! Så mysigt! Älskar hösten och plusgrader!

Hästen är nyskodd, nyklippt och redo för träning, här sitter jag hängig,trött och galet ont i halsen...tajming :meh::down:

KL

Läser en presentation på dejtingsajten. En brandman som "annars är en BC-kille"

BC??? Bordercollie? Bodycontact?

Sitter och har en olustig känsla i halsen..

Kollade på en liten grej på TVn om Jere Van Dyk och han nämnde Daniel Pearl. Blev nyfiken och kollade, trodde jag kollade på en video som talibanerna kan få gångarna att tala ut i för att få fram krav, lösensummor o.s.v. Videon BÖRJADE så iaf men helt plötsligt såg man hur han blev halshuggen. "Tack o lov" gjorde kameramannen till en början fel och missade den första biten. Pearl ville tydligen inte bli sövd vid halshuggningen så han var ju medveten om allt fram tills han dog helt.

FY BÖVELEN!

kl
Jag vaknade kl 8 av sura uppstötningar. :yuck: Tog en Ranitidin men den kom upp igen. :yuck: Risifrutti gick bättre. Nu funderar jag på om jag vågar gå och handla nu eller om jag ska vänta lite...

:yuck:

vv:

*klurar*
Kaninuppfödning...är det ekonomiskt försvarbart med rätt kunskap?O_o

Fick telefonsamtal om pensionsplaceringar haha nja.
Helgen blir lugn i alla fall.
Trött som attans

Trött, irriterad och less. Har väl gått i någon slags vägg, en pappersvägg kanske.

kl

det är skillnad på skoning och skoning. Hästen känns numera som en snevriden banan att rida, och det är bra faktiskt tror jag O_o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
639
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok