Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Det sägs att när man drömmer om dom man älskar, så kommer dom för att mötas och man får en stund tillsammans innan det är dags att skiljas åt igen.

Sant eller inte, skit samma, det är ändå skönt att en stund tillsammans :)

Haha ja lite underlig dröm men de mådde bra så :)
Länge sen jag drömde om dom nu, men å andra sidan länge sen jag sov så pass länge :)

Blir en myskväll med italiensk restaurang och bio ikväll, 10 hela månader med mitt :love::love: ! :)
---
I övrigt undrar jag vad det är för fel på folk!
Vi är några som bestämt att bowla imorgon, då kommer en som 4/5 har ganska svårt för - och vill bjuda in sig själv (igen, sist han gjorde det) men "kan vi inte spela biljard istället?" Nä.

Och så hade jag bestämt att träffas med bästa vännen idag - inga problem så, men helt plötsligt ringer "x" som hon blivit Väääldigt bra vän med, som av en slump, och ska hänga med. Han ringde henne när vi stod och pratade och frågade vart vi var, när han klm frågade jag direkt om det var en "slump"...och det var det ju naturligtvis inte, vilket kändes ganska respektlöst :(
De umgicks hela dagen igår, och skulle visst umgås hela dagen/kvällen idag, så jag tänkte att vi kanske ändå skulle kunna få lite tid för oss själva då jag dessutom hoppade över träningen för att vi skulle ses...
Men jag överreagerar väl som vanligt :cool:

kl

I dag är en sån där dag där jag har massor att göra men inte tycks få någonting gjort hur jag försöker :banghead:

Jag fattade inget av ditt sista stycke :o Han, hon, klm O_o Nix, jag fattade nada :p

Men tråkigt ju. Såna människor fattar inte när de inte är välkomna :(

Ska gå och ta ur sista maskinen tvätt, sen har jag alla handdukar rena igen :bump: :banana:

Har varit och handlat och pantat burkar och flaskor. Hatar att panta så känner mig duktig nu. :D

*knapplån*

usch.. min mobil ringde nyss.. jag vågade inte svara.. :P
varför fick han mitt nummer :D

Ja det verkar så. Har bara träffat en barnfamilj som var mycket trevlig och dom andra syns inte till och hörs knappt alls. Så skönt! :)

Sov som attans natten som var med hjälp av sömntabletterna.
Så nu är jag klarvaken :(
Blir så trött på detta.

Ni vet de här artiklarna/notiserna som byter av varandra till höger på diverse hemsidor?
De har då ju olika rubriker.
Nyss läste jag en underlig rubrik "Menskopp som kan fixa högskoleångesten"
?????????

Det som hände var då givetvis att jag läste "menskopp" på första rubriken och sedan byttes artikeln blixtsnabbt så att resten hörde till nästa artikel....

Tänk om rubriken hade varit sann, vilken efterfrågan på menskoppar.... Från killar då också kanske....?

Trött:/ somnade 07:15.
Har snart slut på min sömnmedicin och den går inte under förmån heller.

Men nu ska jag utredas för utmattningssyndrom :)
Så kanske nåt händer.
Vansinnigt arg då jag fick tid hos en ny "psykolog" på vct efter den gamla slutade.
Visade sig att hon bara var kurator.
Idioter på vct.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
638
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 163
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok