Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Har börjat titta på Bron. Började på avsnitt 1 säsong 2. Tycker att det är skitbra och väntar till i kväll när jag kan titta på ett avsnitt till.

Snart kommer stormen. Började med att vara en klass 2 varning men tydligen klass 3 nu. Ska snart iväg till affären och köpa lite bröd. Bra att ha sådant har jag hört, speciellt om det blir strömavbrott och jag blir för hungrig :wtf:.

Vet inte om jag ska köra på ciabatta eller vanligt rostbröd. Ciabatta är ju miljoner gånger godare så väljer nog det.. :d *beslutsångest*

Ska kolla på bio med Ackio och två av hennes barn på torsdag. Verkar ju vara en skitkul film :D

Ska in till soc jag med dotra så hoppas det håller sig hyfsat lugnt tills vi är hemma.
Har allt vi kan behöva hemma utom mjölk, men det hinner jag nog handla :)

Nu kom regnet hit, fortfarande vindstilla...

Ska ta tag i att börja städa min gamla lght nu så fort jag druckit upp mitt kaffe:) städbesikting i morgon och sen är jag kvitt den :devil:

Jag har vänner men jag umgås aldrig med människor förutom ibland runt hästarna...annars alltid själv hemma....trivs inte så :(

Här är det vindstilla ännu, ska dra mig till affären en sväng sedan och göra klart i stallet.
Sambon har ställt fram elverket så att det ska vara lätt att hänga på traktorn om det behövs och bett mig att undvika att föda barn just i dag :D

kl

Har nästan städat klart min gamla lght och lyssnat på mina gamla grannar och jag säger då det! Det är skillnad på lägenhet och lägenhet! :D

Och nyss kom "nya" grannen och plingade på och bad om ursäkt flertalet gånger för att han väckte mig i morse! :) Det ska inte hända igen, och han hade nu varit och köpt hörlurar till sig själv :D
Det är skillnad på grannar och grannar! :D

Det blir nog bra det här :)

Har Saga ngn form av handikapp typ autism eller nåt? Eller ska hon bara framstå som klumpig?

Jag har inte sett säsong 1. Framkommer det att hon har aspberger eller är det bara så solklart att man ska förstå det?

Jag har inte sett säsong 1. Framkommer det att hon har aspberger eller är det bara så solklart att man ska förstå det?
Asperger, inte aspberger. :p
Jag följer inte serien så jag vet inte men den diskuteras på facebook och aspergerforum och där sägs att hon har asperger.

Min iPhone stavar som den vill....

Ok, jo det känns ju så men jag tänkte om man VET det eller bara ska tro det.

VV

Fortfarande inte helt "nykter" efter gastroskopin tidigare idag.

Med älsklingens stöd och underbar personal gick det hur bra som helst. Tyvärr kunde dom redan med kameran se att jag är glutenintolerant, men provsvaren inväntas innan jag får min dom på papper :(

men usch då :( då blir livet lite jobbigare tills du hittat rätt med mat och sånt

Ja, fy... jag som verkligen uppskattar det snabba och enkla här i livet.... Nu blir det andra bullar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
634
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 163
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok