Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

kl

VV1: Jag vill ha normalt internet.
VV2: Jag är glad över att jag personligen åkte till en professor idag.
VV3: Professorn var så jävla cool och ville ha mig som student:D

Nu har jag ätit morötter, fiskbullar, hallon, yoghurt och så mackor med leverpastej.

Bättre så? :p

Lite action så här på kvällen.
Inbrott hos grannen :)
Verkar ha gått bra, denne var hemma så det blev väl lite kaos, men polisen kom snabbt.
Hoppas det var en engångsföreteelse.

Här hade man planerat en lugn frukt på flygplatsen, då är bussdjäveln inställd så det blev en plastmacka från pressbyrån i regnet vid busshållsplatsen :meh:

Har varit ute och joggat 7.3 km och råkade "spränga" mig lite. Men skönt ändå.

Vad felas dig? Kram

Är sjukskriven pga stressreaktion. Det är på väg mot utmattningsdepression. Känns som jag aldrig kommer ut detta. Äter medicin, får sömntabletter och går på terapi. Men det är sällan jag känner någon livsglädje längre

Jag hoppas att du har fel. Vad jag har förstått kan utmattningssymtom ta lång tid att komma till rätta med. Styrkekram

Yoghurt med hallon till frukost :d

Fisk till lunch och soppa + vitlöksbröd till middag.

Det är planen.

Jag hoppas att du har fel. Vad jag har förstått kan utmattningssymtom ta lång tid att komma till rätta med. Styrkekram

Tack! Tanken är att sjukskrivningen ska häva så det blir så långt gånget, men det känns som man är på botten och krälar. Klarar inte av att gå in i större affärer längre, blir svimfärdig av allt ljud.

Var rädd om dig och låt det ta den tid det tar! Hoppas att du snart mår bättre.

Softar efter hundpromenaden med kaffet i handen och laddar samtidigt för 4 timmar på förskolan. Ibland undrar jag varför jag valde just en förskola att arbetsträna på. Av alla ställen liksom O_o

Men det är samtidigt jättekul med barnen.

Visst är det :)
Måste städa lite idag. Blä, men ja, det blir nog bra

Varit ledig två dar, men möte i em. Sen jobba tors-lördag. Har en liten snuva på g med:meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
634
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 163
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok