Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Köpte pizza på jobbet ikväll. Smidigt när den finns så nära lokalen, i samma länga. Äta halva till lunch imorgon:d

Vi käkade pizza idag med :)
Är så trött på matlagning så jag kan spy.

*knapplån*

för snart 2 år sen började jag prata och umgås med en indier. Han frågade ganska snart om jag ville åka med till hans hemland och hälsa på..
Nu pratar jag med en kille från Jordanien, vi har inte setts än. Han frågar nu om jag vill med till hans hemland.

Vad i hela friden vill dom göra med mig i sina länder?!

Blir ingen julfest med jobbet i år heller. Var inte förra året men nån ska ju jobba kväll med. O_o

*knapplån*

för snart 2 år sen började jag prata och umgås med en indier. Han frågade ganska snart om jag ville åka med till hans hemland och hälsa på..
Nu pratar jag med en kille från Jordanien, vi har inte setts än. Han frågar nu om jag vill med till hans hemland.

Vad i hela friden vill dom göra med mig i sina länder?!

Indien vore ju kul att se. Klart själv ska du nog inte åkaO_o

Pappa och hans fru är i Goa, Indien nu och jobbar som volontärer på ett djursjukhus. Där de hjälper till med hundar som kommer in för diverse problem.

kl

VV: Mitt huvud kommer typ explodera pga den tyska grammatiken! Men jag märker ju framsteg så..

Jo... men mena inte så ju ;) Mena synd att det inte var HON du längtar efter.

Haha. :D

Det är livets öde helt enkelt.

Någon sade för några år sedan att "det finns en för oss alla" och det tror jag helt på.

MEN, den för mig var nog tyvärr en av de olycksaliga som redan lämnat jordelivet alldeles för tidigt. Även Gud kan göra misstag.

Jahapp.
Snart dags att träffa grannarna och dela ut lappar inför en loppis.
Är hundvakt i helgen, skönt för att man då kommer ut, men samtidigt så får man ingen sovmorgon :)

VV idag har internet och täckningen på telefonen kommit tillbaka efter måndagens storm. Jag bor 1 mil från Halmstad så det känns lite sådär att det skulle ta så många dagar! Men men jag har fått böcker lästa och filmer tittade när jag inte kunnat slösurfat! :p

Jahapp.
Snart dags att träffa grannarna och dela ut lappar inför en loppis.
Är hundvakt i helgen, skönt för att man då kommer ut, men samtidigt så får man ingen sovmorgon :)

Kan du ju, jag går ut med Duke vid 23/00 som senast o går absolut inte upp från sängen innan 10:00 dagen innan, däremot är jag störtseg så första promenad brukar ske runt 11:00 :p

Ont i fötterna nu :)
Kör slömat med köttbullar och pommes.
Sen blir det soffläge en stund.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
632
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 163
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok