Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Ligger i sängen med ont i kroppen. Tröstäter lite choklad och väntar på att jag ska få hjälp av sambon att mocka.

Mockat åt djuren, känner mig nöjd med det :)
Har inga större krav just nu haha :)
Ska renbädda sängen bara.

Stackars hästarna som är ute i detta jädra regnande:( Blir nog bättre på onsdag när saker blir lagade.

Hmm kan man ångra sig angående kamin val. Köpte ju en på rean i somras, men nu skulle jag hellre vilja ha en på benO_o
Denna är ju inte så vacker och inte installerad än.

Äntligen :banana: ! Har jag kommit på hur man stänger av autosök på tv:n som går igång varje gång man stänger av den och då raderat alla kanaler :wtf:

vv inte nog med att jag har besvär med ischias i vänster ben inatt fick jag kramp i vaden i höger ben också. Tack kroppen! :p

Hitta bra övningar! Du får leta lite sen när du stretchar, det kan vara lite klurigt att hitta rätt muskel! Så ge inte upp om den första övningen du hittar inte funkar! Hör annars med MVC om du har någon bra kontakt där. Jag kommer tyvärr inte exakt ihåg övningen :( Men det är verkligen inte samma övning som gymmet kör för höftböjaren.

Sitter på Uppsala tingsrätt, är ganska nervös :s Fast det är jag som är målsägande

Vink vink!

Han dök aldrig upp, tredskodom, 1-0 till mig denna rond :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
632
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 163
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok