Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

vv: Positivt överraskad av Telia :)

Generellt har jag blivit positivt överraskad av hur mycket enklare det mesta har varit med det rent praktiska efter min fars död. Jag trodde det skulle vara mycket värre byråkrati.

Fast jobbigt är det fortfarande :(

Om man vänder lite på detta så kanske man har förklaringen till varför man fortfarande är singel, "ingen vill ha mig som jag är". :meh:

Ja... jo... men... fast ändå inte... vissa folk behöver kanske bara få extra klarhet i vad som är rätt och fel och vart gränser går... Och att det som kommer ur munnen är ändå det som gäller...

VV Bättre dag idag, men känner mig ihopskrumpen som ett russin. Inte direkt nån stolt och kraftfull hållning om jag säger så.

Blä, matlagning är trist ibland.
Har huvudvärk och ont i magen, men ska laga baconsås och pasta åt dotra :)

Det lät gott. Åt raggmunkar och fläsk idag. Köpte i kroppkake affären bredvid jobbet.
Ut till stallet nu. Lite frusen. Var ju fuktig om fötterna, inte behagligt.

VV idag har de påbörjat arbetet med att tapetsera om i min hall, vi får se hur lång tid det tar! :)

kl

VV: Herregud vad jag har skrattat idag!:D Är så glad för mina nya vänner!♥

Ja... jo... men... fast ändå inte... vissa folk behöver kanske bara få extra klarhet i vad som är rätt och fel och vart gränser går... Och att det som kommer ur munnen är ändå det som gäller...

VV Bättre dag idag, men känner mig ihopskrumpen som ett russin. Inte direkt nån stolt och kraftfull hållning om jag säger så.

Jo, o i mitt fall är gränsen helt klar och tydlig, det blir bara en person som är glad och livar upp andra människors trista vardag. Så det som kommer ur min mun är något som sprider glädje för andra vilket jag är riktigt nöjd med. :D

Vill äta kanelbullar och dricka te för jag har så gräsligt ont i magen.
Men vi har ingen ström just nu :(

Gynakuten tror det är min livmoder som håller på att räta upp sig (och jag alltså är norra Europas klenaste livnoderägare).

Jag är glad att jag har tid på Studentgyn idag iaf...

Torsdagar är långa dagar. Nästan tolv timmar på jobbet. Vill bara vara hemma och vara lat.

Jag vill vara nån annanstans än hemma :)
Men just nu så måste magen lugna ner sig och orken komma tillbaka.
Att en medicin kan slå ut en så.

Om man glömmer att tvätta händerna efter att ha haft i hårmousse blir händerna väldigt, väldigt svullna efter ett par timmar.

Vill äta kanelbullar och dricka te för jag har så gräsligt ont i magen.
Men vi har ingen ström just nu :(

Gynakuten tror det är min livmoder som håller på att räta upp sig (och jag alltså är norra Europas klenaste livnoderägare).

Jag är glad att jag har tid på Studentgyn idag iaf...

Jag har bakåtliggande livmoder och i början när jag väntade första tryckte livmodern mot njurarna, jag ultraljudades så det kunde konstateras, och det gjorde sjukt ont, som njursten (enl proffsen :D )
Jag fick ligga inne i ett par dagar med voltaren-injektioner tills livmoderna hade växt framåt.
Är du ULad pga smärtan?

Trött på nedvärdering, trött på ursäkter, trött på lögner, trött på fattigdom och ensamhet :banghead:.
I morgon ska det ändras, jag har fått nog, stora förändringar står på schemat nu :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Jag tänker fixa mig ett jobb som gör att jag klarar mig ekonomiskt. Tänker inte söka jobb, jag ska fixa ett jobb om jag så ska besöka varenda arbetsgivare som existerar :devil:. Trött på att jobba för lite och vrida och vända på varenda krona och aldrig kunna unna mig själv något. Och eftersom jag har en lång lista av dåliga arbetgivare bakom mig som gjort mig nästan arbetsskygg så är det en utmaning :nailbiting:

Och den sociala biten, jag ska sparka ut mig själv till det sociala livet och umgås mer och ofta. Utmana min dåliga självkänsla rejält och hoppas på resultat! :up:
Trött på att sitta ensam hemma....:o

Vilka förändringar tänker du göra? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
632
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 163
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok