Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

*knapp*

Varför hittar jag bara konstiga killar?? Eller är de bara för att dom har annan kultur som gör att jag tycker dom är konstiga? Vi svenskar är ju lite avvaktande och "tråkiga" så jag kanske är ovan. Får se nästa vecka när jag åker till han

Tack alla som sa grattis förresten :)

Jag tänker fixa mig ett jobb som gör att jag klarar mig ekonomiskt. Tänker inte söka jobb, jag ska fixa ett jobb om jag så ska besöka varenda arbetsgivare som existerar :devil:. Trött på att jobba för lite och vrida och vända på varenda krona och aldrig kunna unna mig själv något. Och eftersom jag har en lång lista av dåliga arbetgivare bakom mig som gjort mig nästan arbetsskygg så är det en utmaning :nailbiting:

Och den sociala biten, jag ska sparka ut mig själv till det sociala livet och umgås mer och ofta. Utmana min dåliga självkänsla rejält och hoppas på resultat! :up:
Trött på att sitta ensam hemma....:o

Vilka förändringar tänker du göra? :)

Yes! :D

Det är helt rätt tänkt av dig. Nu får världen vika åt sidan för den nya, starka och självsäkra EmmaW.

*knapp*

Varför hittar jag bara konstiga killar?? Eller är de bara för att dom har annan kultur som gör att jag tycker dom är konstiga? Vi svenskar är ju lite avvaktande och "tråkiga" så jag kanske är ovan. Får se nästa vecka när jag åker till han

Tack alla som sa grattis förresten :)

:eek:
Tänker du åka till en man som du redan nu definierar som konstig?

Kanske ska du låta bli?

Väntar på operation sedan typ 20.00 igår. Fastande sedan 17, sista fasta födan 13. Dropp är liksom inte samma sak som en kopp te och en ostmacka...

Vad ledsamt att det blev så här :(

Håller tummarna att allt blir till det bästa!

Jag tänker fixa mig ett jobb som gör att jag klarar mig ekonomiskt. Tänker inte söka jobb, jag ska fixa ett jobb om jag så ska besöka varenda arbetsgivare som existerar :devil:. Trött på att jobba för lite och vrida och vända på varenda krona och aldrig kunna unna mig själv något. Och eftersom jag har en lång lista av dåliga arbetgivare bakom mig som gjort mig nästan arbetsskygg så är det en utmaning :nailbiting:

Och den sociala biten, jag ska sparka ut mig själv till det sociala livet och umgås mer och ofta. Utmana min dåliga självkänsla rejält och hoppas på resultat! :up:
Trött på att sitta ensam hemma....:o

Good for you :bump:

Det var härlig läsning :)

Konstig som i annan kultur och annat sätt att se saker på och är på ett lite annorlunda sätt. Men inte konstig som i skum, obehaglig, osv utan är istället jättesöt och gullig på alla vis men mycket mera "på" än vad jag van vid. Alltså mera uttrycksfull i vad han känner o tänker :)

Ledig idag. Skönt efter kvällen igår. Funderar på att köpa ett fleece Back on Track till pållen. Såg det fanns några på Citygross. Visserligen i få storlekar men bra pris:)
Hade ju ett i fleece tidigare som jag tyvärr blev bestulen på:mad:

Överraskande samtal idag :)
Gjorde att humöret hoppade upp ett snäpp.
Barnledig tills ikväll. Har ingen aning om vad jag ska hitta på.

Väntade 20-10 ca, sen var jag på uppvaket runt 15 och kom ganska fort upp på avdelningen. Har sedan dess fått lite mer morfin, ätit middag, glass och en macka. Dricker lite hela tiden. Har tom kissat :D
Lär väl somna snart, är rätt trött. Hela väntetiden så tog de blodtrycket varje timme = ingen direkt sömn.

Jag har redan gjort en del förändringar, jag har börjat träna styrka och kondition, jag har blivit mer social och är ute på AW och sånt. De ändringar som jag har funderat på är bland annat att fixa ögonen så jag slipper glasögon, jag är även sugen på att byta jobb.

Problemet är att jag har fantastiska arbetskamrater så det är jättekul på fixaraster och på lunchen, men jag är trött på mina arbetsuppgifter. Så det är med lite blandade känslor jag funderar på att byta jobb, så jag har även funderat på att försöka byta arbetsuppgifter på mitt nuvarande jobb. Om jag byter jobb vill jag helst även byta stad.

Jag tänker även återuppta nätdejtandet igen inom en snar framtid.

Kollar lite film med dottern. Vi ska snart sova.
Dagen har varit rätt bra faktiskt :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
632
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 163
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok