Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Tack :)
Kämpar på hela tiden, men ibland känns det hopplöst :)

Kram.

Har idag starka funderingar kring "vill du inte ha mig som jag är så är det inte mig du vill ha"

Allmänt jävla less på allt.

Same here :(
Vi får bita ihop.
Suck... Och hela jag är ras med den nya medicinen men snart ska det väl bli bättre

Kram.

Har idag starka funderingar kring "vill du inte ha mig som jag är så är det inte mig du vill ha"

Allmänt jävla less på allt.

Om man vänder lite på detta så kanske man har förklaringen till varför man fortfarande är singel, "ingen vill ha mig som jag är". :meh:

Jo, så ser jag också på födelsedagar, men i en ideal värld borde ju släkt och vänner tänka extra mycket på en person den dagen personen ifråga fyller år, vilket borde vara positivt.

*kl*
Det är så tråkigt att läsa att så många mår dåligt på olika sätt här!
Synd att man inte kan skicka över lite energi och välmående för i så fall skulle jag göra det!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
632
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 163
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok