Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Vad mörkt det är ute :love:

DreamBoy! Hur gick det med dejterna? Låt oss gärna veta :p

Har dammsugit av och torkat av en del golv.
Får hembesök imorrn så lika bra.

Kissen mår bättre! :love: Det var nära där ett tag. . .

Tuff dag, ska se Greys och sen sova, är helt slut!

Vad mörkt det är ute :love:

DreamBoy! Hur gick det med dejterna? Låt oss gärna veta :p

:nailbiting:

Det var riktigt trevligt både lördag och söndag men ingen av dem kommer leda vidare utöver kompisnivå.
Så nu släpper jag detta och jobbar vidare till nästa event, där kan det kanske finnas någon liten möjlighet. Den som lever får se.. :D

Trööött, men nu är hembesöket över. Hoppas allt gick bra.
Ska försöka åka in till stan, men det är ju sånt jäkla väder :(

Jobba ikväll. Undrar om det är några barn ute ikväll som går Hallowen här:sneaky:
Latar mig på soffan men får gå och hänga upp lite tvätt.

Livet är inte perfekt, är det någonsin det? O_o

Men det känns bra! :D

Livet är aldrig perfekt, alltid är det nåt som skulle kunna vara mer eller bättre :) Den inställningen jobbar jag alltid stenhårt med att ändra, även om jag glömmer av mig ibland. Jag som vill ha ett "lilla huset på prärienliv" har lite att bita i så att säga :p

Och tänker att det enda jag kan förändra är mig själv :)

:nailbiting:

Det var riktigt trevligt både lördag och söndag men ingen av dem kommer leda vidare utöver kompisnivå.
Så nu släpper jag detta och jobbar vidare till nästa event, där kan det kanske finnas någon liten möjlighet. Den som lever får se.. :D

Kul med trevligt och synd på kompisnivån. Hmm, sant, den som lever får se :)

Slänger ut en lite allmän fråga och väntar med spänning på svar :nailbiting: ;)

Senaste tiden har det i mina nattliga drömmar befunnit sig en person som jag inte direkt reflekterar över dagtid.

Varken känner eller pratar med henne särskilt mycket, knappt alls, nån kommentar på facebook typ.

Så varför dyker hon upp natt efter natt?

Risken finns att jag är den skyldige! Har suttit och pluggat mycket flitigt hela eftermiddagen!:D

ÄÄÄÄH!
Jag ger fan i mig upp. Varför i helvete ska alla be MIG om hjälp att baka när de knappt vill låta mig baka något till MIG?
"Vi vill ha sagatårta". Ja, ska jag hålla på med hönsmens så kan ni åtminstone låta mig göra något annat till mig.

Är på jobbet och har 45 min kvar och vet inte hur jag ska hålla mig vaken. Så trött.

Jag har kaninhår överallt :)
Klippte klorna och gosade lite med dem, men fy vad de fäller. Ändå borstar vi dem var och varannan dag.
Ska försöka klippa klorna på marsvinen imorrn.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 17 18 19
Svar
378
· Visningar
12 051
Senast: MJLee
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
732
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka