Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Trött, irriterad och less. Har väl gått i någon slags vägg, en pappersvägg kanske.

Jag är varken trött, irriterad eller ledsen nu för tiden och har liksom svävat in i ett rosa moln på något vis. :love:
Det känns mjukare än en pappersvägg.

Sotaren varit här. Han misstänkte att det kanske varit en soteld:crazy: pga det såg så rent ut i skorstenen. Den har ju inte blivit kollad på flera år pga förra ägaren sket i det och satte aldrig upp någon takstege:banghead:

Usch lät inte kul.
Inga besked idag heller, vet inte om det är bra eller dåligt.

Sotaren varit här. Han misstänkte att det kanske varit en soteld:crazy: pga det såg så rent ut i skorstenen. Den har ju inte blivit kollad på flera år pga förra ägaren sket i det och satte aldrig upp någon takstege:banghead:

Tja, då var det ju rent och fint i alla fall :D Och huset brann inte ner.

Här var inte slambrunnen tömd, för förra ägaren betalade inte fakturor så då kom inte slambilen heller.

Kl
Jag sover min andra natt på soffan med öronproppar igen! Dock beror det på att kattskrället och hennes dejt lagt beslag på sovrummet så att försöka sova där var inte ens att tänka på :p

Tja, då var det ju rent och fint i alla fall :D Och huset brann inte ner.

Här var inte slambrunnen tömd, för förra ägaren betalade inte fakturor så då kom inte slambilen heller.

Ja med tanke på att skorstenen inte blivit kollad på typ 8 år så:o den ingår ju inte vid den vanliga husbesiktningen. Härligt med slambrunnen:wtf:
På tal om brunnar måste golvbrunnen i tvättstugan samt i gamla toan bytas ut. Men det blir inte än på ett tag.

på jobbet och försöker lägga in önskemåls schemat för december. Men datan strejkade.

kl

VV: I´m back! Har inte haft internet på 2-3 dagar. Skitkul när man måste plugga och har inget internet, men har ett provisoriskt nu:)

*kl*

I morgon Lördag ska jag på en dejt :d och på Söndag ska jag på en annan dejt. :love:

Trevligt :) men... är det så det går till när man dejtar?

Uuuh, hade jag aldrig pallat. :wtf:

Vill man ha min uppmärksamhet - då får man nog snällt dejta mig och ingen annan samtidigt. Annars kan det kvitta fullständigt, no way jag går med på att bli jämförd och bedömd mot någon annan.

Haha samma här :)

Jag har sovit sen 22 till 08 med bara nån toapaus, har drömt en massa konstigt med hissar från Potterfilmerna, tågolyckor där alla överlevande skulle dödas för att mörka, mamma och pappa levde men bodde i nån lägenhet osv.. Jättemärkligt drömmar, men kanske inte så konstigt med tanke på mitt liv :)

Fast om man nätdejtar är det faktiskt väldigt lätt att det blir så, man har fler förstadejter på rad. Skulle det klicka lite extra med någon är det ju bara att avboka kommande dejter. Det är ju dock få som man klickar lite extra med ;)

Som typ bonde söker fru då och hångla sig igenom folket man tror sig klicka med ;)

Vet inte, men jag tror det finns många fulrävar som dejtar på det sättet. Kan ju å andra sidan va en fördom jag har :p

Obs: Därmed är det nu inte sagt att dreamboy är sån. Okej Dreamboy? :)

Fin som snus :)

Å på tal om snus så var jag lite spontan härom kvällen och la in en prilla varpå sonen fick tuppjuck och "tvingade" mig att ta ut den. Han är rädd om sin mor, det var tydligt kropps-och talspråk som kom ur den lille mannen :D

Men lite gott kanske det var? Men nej, jag ska inte börja röka igen. Fast det hade varit himla gott... ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
639
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok