Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Till er som frågat

han mår efter omständigheterna bra och har åkt vidare till någon mindre ö för att hälsa på lite folk han känner där...

längtar tills han kommer hem till helgen...:love:

Tack för att ni bryr er...

MMBetsybabe

Skönt att allt har gått bra.
Förstår att du vill ha hem han nu.

VV ringde 07.30 till VC för och boka läkartid, 08.40 ringer de tillbaka och hittar ingen läkartid denna eller nästa vecka (finns bara jourtider kvar och de får jag inte ta) så hon skulle ringa upp under dagen för och se vad hon kunde göra. Kl 16.45 ringer hon upp igen och undrar hur jag mår och jag säger hur jag mår och att jag kan vänta 2-3 veckor på en tid att det gör inget. Nå men det kunde hon inte boka av någon anledning så hon ska prata med sin chef imorgon om hur hon ska göra så att jag får en tid. Var man inte trött innan och negativ till primärvården så blev man väl det idag.

Kaninerna är bästa kompisar på dan och bråkar på nätterna, men nu ska diaboliska matte ta fram en liten bur och se om de gallrena går att anpassa till en avdelning på nätterna..
SÅ jag får lugn och ro från allt morrande. det är ju ingen blodsutgjutning så hur allvarligt det är vet jag inte, men det hörs.

Har ont i nacken, men men...
Glömde köpa smärtlindrande, men det får gå.

vv: Min häst och min katt är gratis i kväll, det är inte ofta men just nu kunde jag gott vara utan dom:devil:

Jag måste betala räkningar...sen pga av miss med banken...men å, att alltid ha ångest varje månad:o:crazy:

Har ätit alldeles för många frysta brownies nu...men det är ju så gott :d

vv

Fastar. Ska köra fasta två dagar i veckan and so on.

Känns gött har ätit alldeles för mö skräp för länge och igår hade jag värsta känslan ever - när man ätit sig spymätt. Fy fan. Enough bara.

Fnurlat på fasta ett tag och det kändes helt rätt att börja idag. Bara en massa att vinna på det :)

*kn*

vv.

idag träffade jag på Securitas vakten när jag gick med en "vän" ut på lagret för att få åka hem. Jag får egentligen inte vara där :P men han sa inget. Han skrattade bara åt oss för han råkade höra lite han inte skulle och öppna en dörr precis när min "vän" kramade om mig bakifrån.. det såg nog inte så bra ut ;) (speciellt inte om han hörde det som sas precis före.. hehe)

Är det den där möbelhörnan tro??

Japps, det är det :D Men med tanke på att man som inte är Skövdebo var portad så hittade jag perfekta lampor på second hand, gjorde nog ett bättre kap där :laugh:

Senast ändrad:

Mitt tålamod är såhär långt idag >.<

Känner mig skitirriterad!

Ska lägga den energin på att städa, ser för jävligt ut här.

kl

VV: En dörr stängd, nu öppnas en ny. Dock vet jag inte vad som finns bakom, vilket är riktigt underbart och spännande men samtidigt skiter jag ner mig av rädsla och osäkerhet!

Jaså? Vad kan det vara för nåt då?

:)

Det är det jag inte vet! Det måste jag komma på vad som finns där bakom den nya dörren..

kl

VV: Klippte mig för första gången på 3 år idag!! Gissa om jag känner mig avskalad och naken fastän hon bara tog typ 5-7 cm! Känns förjävligt just nu men jag vänjer mig nog:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
221
· Visningar
4 684
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 398
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 127
Senast: netia
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
55 56 57
Svar
1 129
· Visningar
59 053
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden