Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

VV kan inte sova så jag roar mig med att köpa flygbiljetter (och håller tummarna för att ingen ska vara sjuk i juni när de är för)

*kl

Sov nästan ingenting igår och inte inatt heller :crazy: men nu är det bara 10 timmar och 30min till jag slutar :D Jobbat 30 min redan.

Åh det är så irriterande när man blir väckt och inte kan somna om!

Jag är glad om jag lyckas vakna när någon väcker mig.
Eller inte somna utan att hinna åtminstone sätta mig på ett säkert ställe.
Jag somnar okontrollerat med 5-10 min förvarning.
Däremellan är jag pigg.
Just nu så kör jag inte buss dåra.

Men det är faktiskt värre än att inte kunna somna om när man blir väckt.

Jag sover alldeles för lätt.
Och nu är det blä med Simba som har börjat klättra på russet och det är för hårt för att dela hagarna och de har ingen plats över hos ägarna. Blä. Lime är ju så liten :(
Xanadu har lite mer integritet, hoppar ut istället :angel:

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!! (haha, fult det ser ut med mellanrummet).

VV denna dagen blev ju nästan bra, fått veta att D-A-D ska besöka Kirunafestivalen! :D

Ahaaa!!

Inte_Ung, kontraktet löpet ut 1a maj, då åker han hem. De tyckte inte att det var så farligt :crazy:
Ska se om det går att trampa ner plaststolp iaf!

"inte så farligt"?
Lätt för dem att säga.

VV 1: smileysarna är sjukt fula.
VV 2: jag misstänker att min brandfobi eskalerat sedan jag slutade röka (och därmed inte umgås "dagligen" med tändare...) för nu går det inte alls...1:a april gick brandlarmet på gränby när jag tränade - falskt, men ändå.

När jag kommer hem ligger sambon i sängen och maten står på spisen, full värme, ingen kontroll.
Jag fick panik och blev jättearg :o

Igår skulle vi ut till fjällnora med ungdomsgruppen, och grilla...
En stund innan vi skulle åka fick jag så himla mycket ångest och bara grät, sedan var jag avtrubbad, grinig, otrevlig, ledsen och rädd hela tiden tills vi kom tillbaka...
Sambon fick vackert dyka rakt in i duschen för han stank brandrök :(

Jag är förvisso inte HELT säker på sambandet, men antagligen. Och jag tror psykologen håller med mig, eller så har hon ett bättre svar :p

Har träffat och kramat en god vän som inte bor här längre. Haft en annan vän här på tacos i kväll. Är fortfarande inte trött men kryper ner i sängen ändå.

vv1 : Har bestämt mig för att släppa taget om min familj nu, jag orkar inte längre ha dom i min närhet.
Det enda som grämer mig är att min mor skulle hjälpa mig att vara medlåntagare på ett lån så jag kunde reda upp min ekonomi som är totalt i botten:( men jag orkar inte längre. Jag behöver stå på egna ben utan henne och hela min dysfunktionella, trasiga sk familj.
Jag behöver få vara själv och ge mig en chans att bli hel igen.
Jag har ingen plan, vet inte vilken väg jag ska gå men jag lever på hoppet om att allt ska lösa sig till det bästa tids nog.....

vv2 : Avskyr dom nya smeylisarna!:(

vv: Mitt hjärta hör hemma i Svärdsjö (eller iaf Dalarna...) men min själ bor i Oviksfjällen :love: det var helt underbart att få se dem igen när jag körde hem igår.

Lånade ut datorn igår så har lite abstinens.
Men då kanske jag får nåt gjort idag :D

Haha! De är ju hemska!:D

Kl
VV: har ont i halsen och vill bara krypa ner i en varm säng!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Syftet med den här tråden är att posta roliga bilder relaterade till Donald Trumps andra presidentskap. Syftet är inte att posta en... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 724
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
7 114
Senast: pepp
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
2 920
Senast: _Elly_
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 576
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka