Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

vv: Mitt hjärta hör hemma i Svärdsjö (eller iaf Dalarna...) men min själ bor i Oviksfjällen :love: det var helt underbart att få se dem igen när jag körde hem igår.

En vän o hennes mamma bodde i Svärdsjö innan de flyttade tillbaka till Skaraborg. De trivdes skapligt bra de med :)

Kan man ta bort ett spel på RitaGissa?
Människan FÖRSÖKER inte ens (:mad:) Slumpad spelare, och jag har en vän jag vill spela mot så jag behöver rensa bland sådana som inte vill... :cool:

Kallt, men solen skiner. :)
Mot tvättstugan för tvätt av handdukar mm
:D

Jag sover alldeles för lätt.
Och nu är det blä med Simba som har börjat klättra på russet och det är för hårt för att dela hagarna och de har ingen plats över hos ägarna. Blä. Lime är ju så liten :(
Xanadu har lite mer integritet, hoppar ut istället :angel:

Men fyy vad jobbigt

Du får ha dom ute halva dagen var nu då.

Jo, men även om dom har en lösdrift så måste du väl ha en box att ta i om i ifall dom skulle bli sjuka.

Nu har jag lyckats vända ena landet. Fortfarande stenhårt i det andra. Tänkte sätta lite rosor i år.

Borde man väl kunna? Äger bara en iPod, men till den har jag vanliga hörlurar.

kl

VV: Ikväll äts det fläskpannkaka!!!:love::love:

Bra för jag kan inte ha inear eller såna man stoppar i öronen. Då kan jag använda mina KOSSlurar

Sånna man stoppar i öronen är hemska! Kan inte heller använda dem!:eek:

kl

VV: Har precis kollat på ponnyakuten. Tråkigt avsnitt...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
4 776
Senast: Mineur
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 398
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 436
Senast: netia
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
56 57 58
Svar
1 141
· Visningar
59 478
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar