Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Har tagit helgen. Det gör inte ont.

Är trött som en gnu men tog mig i kragen och jagade bort dammråttorna i lyan.

Gött då har du det gjort. Jag har mitt kvar, men jag skiter i det idag...

Jag har dragit på det för länge redan. Och så ska jag och kompis fredagsmysa men vi har inte bestämt hos vem vi ska vara och då kände jag att det bara var att göra det.

*

Har inte städat så mkt som jag borde men det ser bättre ut än i morse iaf.

Ska se klart Stockholm brinner, bädda sängen, krypa ner och sen vänta på sambon. Egentligen borde jag sova redan nu, tåget till jobbet går 05:45 så jag måste åka vid 05 härifrån.

*kl*

Kök:
1_515dcba79606ee3bf3941374.jpg

Matplats:
5_515dcba89606ee3b98781cd9.jpg

Senast ändrad:

Aptrött.. Ska sova, åker 06:01 imorrn bitti.
JObbar 8-15:30, men hoppas kunna smita vid 15 :)

vv: haft en tuff kväll med elaka familjemedlemmar.....
kopierat från face:
"Dagens bakläxa: Hur viktig du än gjort en person och vill ge den en plats i ditt liv är det inte värt straffet mot dig själv att att behålla personer som är elaka och vill dig illa. Bara för att man själv gått vidare finns det människor som fastnar i sin egen bitterhet.
Man är värd så mycket mer än att bli illa behandlad. Livet är kort, älska, glöm och förlåt. Ta vara på livet och tillbringa det med människor som vill dig väl, får dig att skratta och le och utvecklas. Känna trygghet och älska. Det är det som gör livet värt att leva. "

Tack ni alla som finns här på buke,ni värmer ska ni veta :love:

*kl*

Tack för alla peppkommentarer tidigare, det kändes bättre. Om vi ska vara brutalt ärliga, jag är en stor strl 40 just nu och ligger normalt mellan 38 och 40... nej, det är inte stort till mina 167cm. Men att inte gå i mina kläder och KÄNNA mig som en blob är inte bra för min anorexi. Den har en tendens att ploppa upp när jag inte mår så bra i övrigt och med lite extra vaddering (som KAN vara vatten pga vidrig medicinering) är det bara att be om det. Älsklingen :love: plus att ha tillbringat påsken på skoter har ändå gjort att jag mår bättre.

Tillägg: instämmer med EmmaW, tack så mycket!

vv: och någonstanns hoppas jag det gör lika ont i min lillebror som hans ord sårade mig i dag...men det kan oxå vara resultatet av flertalet glas vin som önskar det hela just nu.....

vv: och någonstanns hoppas jag det gör lika ont i min lillebror som hans ord sårade mig i dag...men det kan oxå vara resultatet av flertalet glas vin som önskar det hela just nu.....

Blir man elak av sprit bör man avstå. Sprit kan aldrig användas som en ursäkt.

Att såra någon är aldrig ok, släkt eller inte. Att man ibland kan säga något som uppfattas som sårande men sedan ber om ursäkt för (om man blir påtalad att det inte var trevligt att höra) är en annan sak.

*styrkekram*

Blir man elak av sprit bör man avstå. Sprit kan aldrig användas som en ursäkt.

i min ensamhet...aldrig att jag jag skulle dela det offentligt....ej heller hör vin till att lugna mig men just i kväll så hjälper det lite så jag får sova utan mardrömmar...

Att såra någon är aldrig ok, släkt eller inte. Att man ibland kan säga något som uppfattas som sårande men sedan ber om ursäkt för (om man blir påtalad att det inte var trevligt att höra) är en annan sak.

*styrkekram*

tack, han lär nog inte på många år bli medveten om hur mycket han faktiskt sårade mig i kväll, insåg dock själv vilka oerhörda framsteg som jag gjort sista ären iomed mitt möte med han......"lite stolt över mig själv"

i min ensamhet...aldrig att jag jag skulle dela det offentligt....ej heller hör vin till att lugna mig men just i kväll så hjälper det lite så jag får sova utan mardrömmar...

Självmedicinering med alkohol är aldrig bra... men visst, det fungerar ibland. Jag önskar dig en god natt/sömn utan mardrömmar.

Jag brukar somna lätt och sova bra. I dag hade jag svårt att somna vid elva och blev sen väckt av sms tolv och nu kan jag inte somna. Börjar dessutom tänka på allt och lite till.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
221
· Visningar
4 713
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 398
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 240
Senast: netia
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
55 56 57
Svar
1 134
· Visningar
59 195

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka