Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
KL
Har grym tandvärk i mina trasiga tänder.. måste försöka få dem fixade.. men hur ska jag ha råd.
Har ju en skuld på 1200 som ligger där redan, men kan jag lösa den kan jag få avbetalning sen.. men det blir ju i slutet av april
Jag lämnar gärna ett bidrag också!
Håller med, det är helt galet att tänder inte har samma rättigheter som resten av kroppen - trots att fungerande tänder är (nästintill) ett måste för att kroppen ska fungera.
Och tandläkare utnyttjar det genom att göra lite som de vill med priser, lagningar, påhitt och "lösningar" som inte håller - jag har fått laga om 3 ggr nu, lagningarna har hållt ca 1-3 månader...och EN gång har jag sluppit betala...
Är väl inte mitt fel att de inte kan göra lagningar som håller
JA, det som gör ont nu är ju en lagning mellan två tänder som sprack och tog med sig en del av ena tanden, tyvärr för sent för garantijobb.
Det går ju inte att dricka eller äta utan att det gör ont nu.. alltid är det nåt.
Men ska försöka få dragit ut mina visdomständer uppe med.. de får ju inte plats så de växer hej vilt och läkarna misstänker att alla infektioner gjort att det finns en kanal upp till bihålorna vilket förklarar att jag inte får bukt med bihåleinflammationerna..
VV har tvättat (tom manglat, vikt och lagt in i garderoben redan!), diskat och städat toaletten. Nu borde jag egentligen pallra mig iväg och duscha men orken bara försvann helt plötsligt
HAr gått en för mig långsam stavgångspromenad, sopat uppfarten och sen behöver jag gå med sopor till återvinningen, men vågar inte göra mer så hjärtat strejkar. Känner av det då och då så.
Imorrn jobb, ska bli skönt
Har mockat fyra boxar och fyllt vatten i hagar. Sen har jag varit i grannkommunen och ätit supergod veglasagne. Och chokladmilkshake Btw, är det ngn dom vet vad Abby i Navy CIS dricker i sina stora röda muggar?
HV tog JSM-guld, alltid ngt.
Har jobbångest, trivs med att vara ledig. Jobbar bara tis och ons så jag borde inte klaga.
Har lånat ut welshen till uppfödaren. Först skulle hon bara ridas till men nu vill de gärna betäcka. Och jag funderar på om inte welshen trivs bättre där än hos oss.
Ekonomi & Juridik @nullo-modo @MiniLi Vad bra! Jag vet bara att det fortfarande fanns när jag tog över mitt sto 2016 (som då var försäkrad i Agria, men...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.