Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Aha :idea: på tyska betyder det rundradio, dvs radiosändning :D så jag blev lite konfunderad... men det är ett jättebra ord! :banana:

Tyckte att det var ett ypperligt passande ord för det jag menar :)

VV sitter på Kallax och väntar på flyget, håll era tassar att det inte blir mer försenat (är försenat 5 min just nu) Jag vill ju hinna äta Max på Arlanda liksom :o

Biebers hamster?? var det den som var världens mest hatade och älskade???

Jag har grym datorabstinens.. :)

Och lil-sis- det värsta har löst sig :)
ville inte svara på fb då alla inte vet hur jag har det och kunde inte ändra vilka som såg via mobilen :)

Gullet spelar farmville åt mig.. kommer vara ett nervöst vrak innan jag får datorn på mån kväll :)

Har fått ny medicin för sömnen.. får se om den funkar nu då :)
Tog den för nån timme sen så ska lägga mig nu

Tappade kontrollen rejält igår och blev riktigt, riktigt rädd :cry:
Som tur var så hade jag i alla fall en vän som orkade med mig där och då (nästan i alla fall) men i övrigt kändes det som att verkligen INGEN brydde sig (inte ens sambon eller bästa vännen) skämdes ju som en dåre och är verkligen livrädd att det ska hända igen :cry:

Sambon hjälpte mig hem sedan och jag kände ju själv att det var bättre så än att han var hos mig när jag var smått hysterisk = han blir näst in till knäckt = förvärrar situationen för oss båda två för vi kan inte hjälpa varandra i det läget + ger mig ännu mer skuldkänslor, skam och hela skiten, men ÄNDÅ :(

Första gången lyckades jag bryta det med hjälp av bästa vännen, vi gjorde som jag och psykologen - gick ut och kastade snö...
Andra gången vettefan, minns nästan inget från attacken, men jag vet att när jag var i gångbart skick och nästan hade kramat sönder sambon så terapiade mig själv hela vägen hem genom att räkna var 3:e baklänges från 100...(100 - 97 - 94...effektivt!

Får ta det med psykologen idag, det kan inte vänta tills på onsdag...
Hon lär bli glad över alla färdigheter jag använde i alla fall :p

The lovley borderlive :(

Senast ändrad:

Håller med Athena_arabians, det är ju ändå positivt att du kunde använde de metoder som du lärt dig, får man väl ändå se som ett steg framåt? :)

*styrkekramar*

KL

Kramar till dig mims..

Nog för att läkaren sa att jag kunde bli dåsig första dagarna med nya medicinen men detta är löjligt :)
Gullet ringde imorse och jag kommer inte ihåg vad vi pratade om :D
Han skulle ringa ikväll igen sen .

Ut och rasta hunden. Sen åka in till byn och handla mjölk och lite mat. Får hänga på gullet när han kommer hem och storhandla.

Ska ju börja jobba på onsdag, det känns bra faktiskt. Om jag slutar hosta på nätterna bara.

Ja, kunskapen, verktygen och stödet jag fått i DBT:n är ovärdelig! :bow:
Psykologen tog emot mig för krissamtal idag, så vi satt och kedjeanalyserade en halvtimme.
Det var typ "glasklart" och "inte så konstigt att..." så ja, jag fick med mig en hel del från situationen ändå :)

Så trött. Och hockeyn går åt h... Så jag kryper ner i sängen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 586
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
42 43 44
Svar
864
· Visningar
26 451
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
54 55 56
Svar
1 116
· Visningar
58 290

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVI
  • Vegetariskt julbord
  • Secret Santa 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat