Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Väldigt mätt, ska strax ta sömnmedicinen och gå ut med hunden.
På tisdag ska vovven hem ev.
Han är så lugn och go nu så lillskrutten.
Husse ringer allt och undrar hur det går, men hittills lever ju hunden iaf hahaha.
Men jag saknar min dator och kanske hundens husse lite med dårå..

Vv: jag är tydligen en kvinna med ovanligt många hobbies fick jag höra igår . . . :rofl:

Jag bor långt bort, HV är inte det närmsta laget. Så jag är inte på matcherna.

Han räknar detta som mina hobbies:
Hunden
Katterna
Hästarna
Buke:angel:
Umgås med människor
Vistas i naturen
Roadtrips
Läsa

Jag räknar djuren som en hobby och ja sen allt annat som vardag :idea:

vv: Geologutrustning kan man ha till mycket... har precis opererat ut en sticka ur ett finger med hjälp av min eminenta 10x Belomolupp! :D operationen gick bra och patienten överlevde :p

Nu har två ringt och frågat om jag vill åka med i kväll på hockeyn. Det e ju f-n att man ska vara sjuk då.

vv sitter på Arlanda och väntar på flyget upp till Kiruna, har haft en hektisk helg som nog kan sammanfattas med mat och sömn och massa umgänge under de vakna timmarna.

Alltså...

Igår när jag och :love: satt och kollade på film så försvann texten mitt upp i alltihop :eek:
"JÄKLA SKITFILM! :mad:" sedan insåg jag att det var en kartong med grejer som kommit för texten sedan jag lutade mig mot sambon istället (och därmed inte såg över kartongen längre...) joråsåatte...

Och nyss så hade jag två konversationer, en på fb och en på msn:
Den på fb:
"Jaa alltså han går på psyk..."

Den på msn:
"när du gjorde gastroskopi, var du sövd eller vaken då?"

Jag skulle skriva "vaken, med stesolid"...men läste i båda rutorna samtidigt och fick till det sisåhär till vännen om gastro:

"Jag var vaken, med psykologen..."

Det tog ett tag innan jag kopplade vad jag skrivit :rofl:

knäppt ju hahaha
Jag har nu tagit 2 lergigan efter at ha varit vaken hela förra natten, vågade inte ta nåt då för jag hade druckit en 7% cider.
Dessutom fick min kaninhona för sig att börja boa mitt i natten.
suck
Känns lovande att börja jobba när sömnen inte funkar, men en bredvidgångsvecka denna vecka så lugnt så

Norrsken hos mig ! Mäktiga grejer (men kan den jävla grannen släcka alla sina fula utebelysningar så jag ser det bättre, tack)

Hann också se norrskenet :D

Huset ser ut som ett regelrätt bombnedslag.
Det gör det förvisso alltid men just idag eller kanske häromveckan så började jag känna att det faktiskt stör mig :eek:

Men det är ett sådan jätteprojekt att ta tag i. Vi har alldeles på tok för mycket prylar!

åh det måste vara fint att se norrsken:)

Varit ledig i tre dar, går så fort och har inte gjort nåt särskilt ändå.

Jag skulle vilja se ett norrsken :)

Vv: jag har tydligen ett förhållande nu :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 586
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
42 43 44
Svar
873
· Visningar
26 841
Senast: netia
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
54 55 56
Svar
1 117
· Visningar
58 339
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar