Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Vv: jag har tydligen ett förhållande nu :love:

GRATTIS!! :love::bump:

VV: Dilemma - var ute och fotade bästa vännens hund igår, och blev väldigt nöjd med ganska många bilder.
HON (m. familj) fick fri tillgång till dem och det känns hedrande att de vill göra tavlor av ett par av dem :)

MEN, nyss frågade en gemensam vän om han fick använda några av bilderna och klippa in dem i en film han gjort med hunden-
Jag är kluven...

Ooops!

Vi har visst köpt ett russin! :D

Men nu är min själ lugn. Flocken är komplett. Simba åker om en månad och då blir det tre renrasiga ston med full stam i hagen. Här ska ställas ut!

Jag har dock fortfarande inte börjat städa, katastrof.

Grattis Emma och lil-sis!

VV jag är lite ledsen över att jag inte hade fönsterplats igår, tänk att fått sett norrskenet från luften!

Det är inte alla som får uppleva solnedgång i sverige från en kamelrygg...
Men det fick jag! :love::bump:

Brrrrrrrr det lät eländigt kallt en dag som denna ;)

Nähädå...det gick så bra så, sambon (tillika fotograf) förfrös fingrarna dock, sa han, men vad gör man inte? :D

Det var en sjukt häftig upplevelse :love:
Liiiite läskigt när han reste på sig, och sedan när han lade sig när jag skulle av, men vad fasen :p

Hähä...

331_51476ed5e087c37f048f6027.jpg

Häftigt ju!!!
Mina visdomständer gör ont, jag kan inte gapa... :(
måste ordna så de dras ut asap.

otack är världens lön. Ville ha tillbaka min dator idag, skulle ju få den ikväll, men inte då.
Trots att han varit hemma hela dan pga ont i huvudet och nacken.
Nåja, jag vet att han mår jätteilla av sin nacke så han har nog vilat, men han kunde ju hört av sig tidigare.
Har en massa jobbmaterial att läsa in ju :D

Igår när jag och :love: satt och kollade på film så försvann texten mitt upp i alltihop :eek:
"JÄKLA SKITFILM! :mad:" sedan insåg jag att det var en kartong med grejer som kommit för texten sedan jag lutade mig mot sambon istället (och därmed inte såg över kartongen längre...) joråsåatte...

Och nyss så hade jag två konversationer, en på fb och en på msn:
Den på fb:
"Jaa alltså han går på psyk..."

Den på msn:
"när du gjorde gastroskopi, var du sövd eller vaken då?"

Jag skulle skriva "vaken, med stesolid"...men läste i båda rutorna samtidigt och fick till det sisåhär till vännen om gastro:

"Jag var vaken, med psykologen..."

Det tog ett tag innan jag kopplade vad jag skrivit :rofl:

:rofl::rofl::rofl:

Tack, du fick mig att skratta högt så här en tisdagsförmiddag :D

Går till jobbet varje dag och tar skit. Inte för att jag är ensam. Och inte för att jag har gjort något fel. Men det är inte kul längre. Men man är prostituerad.

Dra åt piiiiiiiiiiiiiiip vad jag sitter fast i sockerträsket nu. :(

Det pockar oupphörligt, dreglar fan snart efter CHOKLAD!

Å det går inte över nån jäkla gång, haft det så här i flera veckor nu. Käkat på helgerna men sen ska jag bara ha mer och mer och mer och mer!

Vet inte hur länge jag orkar stå emot. Det spelar ingen roll vad jag gör, suget är med hela tiden.

Jag tog mig ett återfall i helgen och frossade tills jag mådde illa. Dumt men..

Huvudvärk och ont i nacken. Hade inte ont i nacken i vanliga fall men ny strålat det från huvudet, via nacken och ner mot axlarna. Mår illa. Är less och rädd att jag närmar mig det svarta hålet. Nästan fem timmar kvar på jobbet. Yeah. Not.

Huvudvärk här med efter att ha varit i Linköping igår, fyy satan vad kasst det var. Tycker verkligen inte om chokladtomtar!!!!!!
Snön vräker ner här nu......

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 586
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 397
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
27 592
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
54 55 56
Svar
1 119
· Visningar
58 457
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar