Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

kl

VV: Är det väldigt dumt att säga upp sig innan det är 100 % säkert att man har ett nytt jobb?

Väldigt och väldigt, på ett eller annat sätt löser det sig ju, men det kan ju bli onödigt jobbigt om det skiter sig.

Fundering, vad finns det för bra biofilmer nu?
Inget våldsamt eller läskigt, det har jag inte nerver för :p

Jo det är ju så. Jag frågar mig bara vad som är bäst: Gå och må så jävla dåligt så man gråter varenda dag, eller stanna kvar för att säkra de få kronor jag får?
Orkar inte detta val.

Har grym huvudvärk, men har fått igång tvättmaskin och diskmaskin ialla fall.
Nu ska jag försöka städa lite.

Har APT imorrn, men dotra får hänga med, får nog ta med datorn så hon kan spela på den så länge.

Zero dark thirty
Django
En oväntad vänskap
Du gör mig galen ( helt underbar film)
Searching for sugarman

Listan kan bli lång........
/B

Funderar allvarligt på hur mycket skit jag orkar med.
Är trött, ledsen och deprimerad.

Tur det är måndag i morgon, ytterligare en jobbvecka så hinner man inte fundera så mycket.
/B

kl

VV: Idag är dagen D. Jag sitter här och är så jävla rädd och glad på samma gång. Kan inte äta, kan inte behålla maten.
Om 10 minuter åker jag och om ungefär en timma har jag gjort en val. Jag kan bara hoppas att det blir bättre sen.

Funderar allvarligt på hur mycket skit jag orkar med.

Tror man orkar mycket mer än vad man i svarta stunder tror att man orkar. Man har inget val?

Man tuggar och sväljer och även om det kan kännas så jobbigt, som att käka en hel elefant på en gång ibland, så klarar man det på nåt sätt. Även att man är "mätt" så det pyser ut ur varenda por på en..

Börjar med undra om våren aldrig tänker komma?:confused:
Men här lyser solen stark och klar i dag med klarblåhimmel :love:visst är det några minus kallt men det ger mig lite hopp om att den snart kommer! Tänk folk snart är det April!:idea: Då är det inte långt kvar...i dag är jag ledig och ska jaga D-vitamin för hela slanten! Det är mitt sätt att stå ut lite till.....:o

Sån jävla huvudvärk :D
Men APT:n klar och imorrn börjar jag 6:15 och slutar 13:30 så det kan jag leva med, sen har jag sovmorron till 7 på onsdag :) och 7 på torsdag, livet är rätt gott ju

Ni kan skänka all snö till oss här i Kiruna så vår vårvinter håller i sig långt in i maj :love:

VV jag har ingen lust att gå 23 timmars beredskap i helgen ingen alls. Och varför sitter jag och är arg över det redan nu kan man ju undra.

Jag fasar för den stundande storhelgen.
Allt jäkla snack om familjefester mm.
Och jag sitter ensam.
Har bjudit över hjärtat o barnen en dag, men sen ville de rå om sin pappa då han var barnvakt
åt grannen helgen som var.
Får sitta inne o uggla med stängda persienner.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
4 625
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 397
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
44 45 46
Svar
919
· Visningar
28 556
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
55 56 57
Svar
1 122
· Visningar
58 634
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tik som "luktar gott"
  • Uppdateringstråd 30