Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
är galet trött men har kul på nya jobbet.
Hjärtat testar lite nere i gbg och det verkar funka, nu ska bara det andra jobbet gå med på hans krav.
Man kan inte anklaga folk för saker och sen inte kompensera när de inte ens utreder de rätt allvarliga anklagelserna
JAg är GALET trött av alla intryck och så imorrn är det K-dag med planering och annat.
Rivstart på jobbet kan man säga, men allt verkar toppen ju.
Ska åka och storhandla med hjärtat efter jobbet imorrn, han frågade så det var ju jättesnällt. Hade tänkt fråga om jag fick lifta med, men han hann först.
Hunden ska vara hemma hos mig under dan och dotra ska rasta ett par gånger. Tur att skolan ligger så nära och att hon får lov för fröken
VV varför behövde jag sova 16,5 timme inatt då? Var det verkligen nödvändigt?! Tror nog något är fel frågan är bara om det är stress eller om jag håller på att bli sjuk...
Försöker kolla upp vad jag ska göra i påsk
Ni som var med vet ju hur förra påsken blev och jag ska vara barnlös i två dar denna med.
Måste mota ångesten på nåt sätt.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.