Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

kl

VV: Fick ett mail som jag väntat pü och nu är det bara hülla tummarna!!:love:

Å du var i mitt område:angel:

vv 1: Måste erkänna att den karln bröjar boa in sig i mitt liv med alla djur och allt annat :angel:och det lixom funkar :love: It feels good!:D

2: Har fixat sommarbete till mina tre,precis det jag ville ha som passar mina perfa :banana:

3: Totalt genomförkyld sen flera dagar tillbaka och min näsa är något i stil med Rudolfs röda mule :rofl:

är galet trött men har kul på nya jobbet.
Hjärtat testar lite nere i gbg och det verkar funka, nu ska bara det andra jobbet gå med på hans krav.
Man kan inte anklaga folk för saker och sen inte kompensera när de inte ens utreder de rätt allvarliga anklagelserna

JAg är GALET trött av alla intryck och så imorrn är det K-dag med planering och annat.
Rivstart på jobbet kan man säga, men allt verkar toppen ju.

Ska åka och storhandla med hjärtat efter jobbet imorrn, han frågade så det var ju jättesnällt. Hade tänkt fråga om jag fick lifta med, men han hann först.
Hunden ska vara hemma hos mig under dan och dotra ska rasta ett par gånger. Tur att skolan ligger så nära och att hon får lov för fröken :)

kl

VV: Jag orkar inte mer, vill inte vara kvar, jag längtar efter er min kära mor och far.

Snällt? Du är ju hundvakt åt hans hund rätt ofta så det minsta han kan göra är väl att hjälpa dig med transport när du handlar?

;)

Ja jisses. Nu får både jag o dotra en ny mobil tack vare hjärtat :love:
Bättre beg men vadå.

VV varför behövde jag sova 16,5 timme inatt då? Var det verkligen nödvändigt?! Tror nog något är fel frågan är bara om det är stress eller om jag håller på att bli sjuk...

Försöker kolla upp vad jag ska göra i påsk
Ni som var med vet ju hur förra påsken blev och jag ska vara barnlös i två dar denna med.
Måste mota ångesten på nåt sätt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 588
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 397
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
27 645
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
54 55 56
Svar
1 119
· Visningar
58 461
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar