Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Snöööö :love:

Fast det skulle inte göra något om det kom fram ridbara vägar i skogen snart...

In Case of Emergency :)

ICE har jag åkt till Österrike och Vanilla Ice, Ice ice baby, vet jag med vad det e ;). Sen tog det lixom stopp, men visst, när du säger det så hade jag faktiskt koll på det med :p

Hahah ja, jag har såna nr varav 2 är bukefalister..
Känns hemskt egentligen att när man skriver i krispärmen på jobbet inte har några nära anhöriga.
Kommer nog ta ett tag till innan jag vänjer mig.
Är mest förbannad för min dotters skull för hon får ju inte träffa sina kusiner som ändå är i någorlunda samma ålder.

Det snöar och jag är vovvevakt, hunden kom vid 8 och då hade jag inte somnat än :D
Måste åka in och ta ut den nya sömnmedicinen idag.

Trist med så trist släkt!

Jag ska testa sadel med svanskappa idag. Fast avsuttet.

HV vann i kväll. Det gillas.
I morse fick jag reda på att jag hade jättebra blodtryck, som en ungdom:) Man är tydligen inte ungdom vid 33 *s*

Undrar hur många det är som ramlat ner från "läktaren" på Cosmonova? :eek:
Vi var där igår, jag fick svindel och höll krampaktigt i sambon som fick order att inte röra sig en milimeter...
Så jäkla vidrigt! :eek:

Men filmen var fantastisk, handlade (mestadels) om isbjörnarnas tillvaro på Arktis...

Visste ni att isen på Arktis/Antarktis är "beräknat" att vara helt bortsmält till ca 2050? Det känns aaaaaaaaaaaaaalldeles för snart! :cry:
Alla fina isbjörnar...

Tror ni jag kommer ha datorabstinens tills mån el?
Har lånat ut datorn till gullet när han nu ska på skolresa med grabben.
Jag är för snäll ju. :D

Jag tycker inte det är snällt att låta mig undra på det där viset i flera dagar. Med flit dessutom.

Det hade aldrig fungerat om han hade varit hemma de här dagarna...

Jag skyller mitt gnäll på hormonkaoset! :D Om det någonsin blir ett plus så ska man nog akta sig för att retas med mig :angel:

VV

Förstår inte att det aldrig kan gå att få till ett rundfunk!!! Alltid nån jävel som ska bitcha om nånting ovidkommande nånstans.

Det är nog mitt egna tolkningsord av att allt funkar. Runt om. Inget är fel och inget är krångel nånstans.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 576
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
39 40 41
Svar
815
· Visningar
24 997
Senast: WS6
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
54 55 56
Svar
1 115
· Visningar
58 151
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025