Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Äter redan såna varje dag för att inte få så starka reaktioner när jag råkar äta el röra nåt jag inte tål.

Har köpt hostdämpande nu, hoppas det hjälper.
Har pratat med min nya chef, lite virrig, men snäll.
Nu har jag umgåtts med hjärtat en stund och sen åkte han på utvecklingssamtal.
Jag ska ta en macka och så får vi se om han kommer tillbaka en stund sen med vovven.

vv dags att börja packa inför "utbildningen" och "minisemetsern" som ska ske denna veckan. Vill dock inte och känner inte för att stå och välja kläder. Någon som ställer upp? :p

vv: Jag försöker verkligen uppföra mig och vara objektiv... men en del hemtjänstpersonal som hjälper pappa är fanimig intelligenshandikappad! :mad: ok att man inte kan komma ihåg allt men när samma person om och om igen gör precis tvärtemot vad som har sagts börjar jag undra... :grin:

Här försöker man att undvika att bli rund som en boll och så pluppar GBs glassnyheter upp.

Åh jag blir så trött på folk!
Istället för att ta reda på att hundar får sitta i hundgård (de har uppvärmt litet hus att vara i också) eller prata med oss så gör man en anonym anmälan till Länsstyrelsen.

Hittade kuvertet i brevlådan idag, daterat 28/2 och öppnat och sen igentejpat. Grannarna går alltså även igenom vår post.

Blä.

Dessutom ljuger de i anmälan.

Jo men det går inte att bevisa vem det är.

Så fort det är vår så ska det bli en låsbar brevlåda på betongfundament.

Sov ju inte igår natt så inatt när jag köpt hostdämpande har jag sovit tills nu typ.

Åh jag blir så trött på folk!
Istället för att ta reda på att hundar får sitta i hundgård (de har uppvärmt litet hus att vara i också) eller prata med oss så gör man en anonym anmälan till Länsstyrelsen.

Hittade kuvertet i brevlådan idag, daterat 28/2 och öppnat och sen igentejpat. Grannarna går alltså även igenom vår post.

Blä.

Dessutom ljuger de i anmälan.

Tröttsamt! Dessutom sjukt att de går igenom er post, fruktansvärt obehagligt kan jag tycka

Verkligen..men idioter finns alltid :)

Känner mig sjukt seg, nackdelen med att ta hostdämpande är att när medicinen går ur kroppen blir man väldigt hostig, jag hostade så jag kräktes slem förut, men att få sova var värt det.
Har fått ny avslappningsmedicin att sova på, ska åka och hämta ut den sen.
Hoppas den hjälper nu.

vv: Plötsligt verkar livet lovande igen....förra året gjorde jag riktigt många dåliga val i mitt liv, jag lovade mig själv att i år ska jag vända allt igen och ja jag tror jag är på god väg :love::banana:

Verkligen..men idioter finns alltid :)

Känner mig sjukt seg, nackdelen med att ta hostdämpande är att när medicinen går ur kroppen blir man väldigt hostig, jag hostade så jag kräktes slem förut, men att få sova var värt det.
Har fått ny avslappningsmedicin att sova på, ska åka och hämta ut den sen.
Hoppas den hjälper nu.

Ta en stor sked honung innan du lägger dig, Det dämpar hostan

Jag fick en bukett blommor levererade till jobbet idag. Men jag hittar ingen avsändare och det var inte jag som tog emot. Det är liksom ingen särskild dag idag eller ens den här månaden, så jag fattar ingenting :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 572
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
36 37 38
Svar
743
· Visningar
22 899
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
54 55 56
Svar
1 113
· Visningar
57 938
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Vad gör vi? Del CCVI
  • Favoritdrinkar