Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Blä, hunden mår så pass mkt skit att vi om fem dagar vet om det är avlivning som gäller
Såvida tillståndet inte ändras drastiskt under de kommande dagarna.
Idag blev det lite små rabalder på jobbet då A hittade en flaska i fikarummet och bestämmde sig för att lukta på innehållet och får då för sig att det är vin/hembränt/sprit.. och jag får lukta och tycker mest att det luktar faan och sen var jag tvungen att smaka på det också (A smakade först).. och det smakade riktigt vidrigt..
så A går till chefen och chefen och A kommer till mig och säger att jag inte får säga nått till de andra i kassan då det står ett namn på flaskan.. och sen¨så frågar chefen de andra om detta och det visar sig vara ÄPPELCIDERVINGÄGER... och detta ska man tydligt dricka för att bli smal..
men ja det blev värsta rabaldret men det ordnade sig synd bara att jag råkade ha lunch just då och blev tvingad till att provsmaka.. haha
Ska ordna lite mat för första gången på 3 dagar.. fy fan vilken jävla helg...
Och till råga på allt hostar jag hela nätterna = ingen sömn.
kaninerna gräver i buren så jag inte kan sova.. trots att de får hoppa runt ute i rummet på dagarna.
Är helt slutkörd, men ser fram emot att jobba igen
Har sovit 0 timmar inatt pga hostan.. fan vad trött jag blir.
Det kliar i halsen, nåt tips för det? måste in till apoteket sen, köpte theracough på affären, jäkla skit bara...
bafucin kanske?? eller nåt bedövande?
Ja, inte är det lätt inte.
Väntar nu på samtal från soc, polis, advokat och andra som ska hjälpa mig.
Nästa gång dotterns pappa hotar henne så kommer hon inte hem till honom.
Punkt slut..
Hästmänniskan @lilsan
Upplever att du verkligen är kvar i hur en 17-åring resonerade kring häst. Lite "jag kan absolut allt tillräckligt bra för att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.