Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Blä, hunden mår så pass mkt skit att vi om fem dagar vet om det är avlivning som gäller :cry::cry::cry:
Såvida tillståndet inte ändras drastiskt under de kommande dagarna.

*knapplån*

Idag blev det lite små rabalder på jobbet då A hittade en flaska i fikarummet och bestämmde sig för att lukta på innehållet och får då för sig att det är vin/hembränt/sprit.. och jag får lukta och tycker mest att det luktar faan och sen var jag tvungen att smaka på det också (A smakade först).. och det smakade riktigt vidrigt..
så A går till chefen och chefen och A kommer till mig och säger att jag inte får säga nått till de andra i kassan då det står ett namn på flaskan.. och sen¨så frågar chefen de andra om detta och det visar sig vara ÄPPELCIDERVINGÄGER... och detta ska man tydligt dricka för att bli smal..
men ja det blev värsta rabaldret men det ordnade sig :) synd bara att jag råkade ha lunch just då och blev tvingad till att provsmaka.. haha

Jamen så bra! Min iPhone har tappat nästan alla kontakter, hur fan ska jag veta vems nummer som är vems :mad:

Har du inte säkerhetskopierat? :angel:
Själv kör jag med papperskopia och säkerhetskopia i datorn. :D

Det är bara till att slå på eniro och leta ;)

Mitt headset har pajjat till min iphone och jag vet inte vart jag ska få tag i ett nytt utan att bli ruinerad :cry:

07.20 en lördag...jag ääääääääääääälskar min musikaliske granne! (verkligen...:cool: )

Ska ordna lite mat för första gången på 3 dagar.. fy fan vilken jävla helg...
Och till råga på allt hostar jag hela nätterna = ingen sömn.
kaninerna gräver i buren så jag inte kan sova.. trots att de får hoppa runt ute i rummet på dagarna.
Är helt slutkörd, men ser fram emot att jobba igen

Får ringa vct imorrn för att få nåt för hostan och sömnen, soc för vårdnadstvisten och sen advokaten.
Sen var det nån mer men jaja :)

Har sovit 0 timmar inatt pga hostan.. fan vad trött jag blir.
Det kliar i halsen, nåt tips för det? måste in till apoteket sen, köpte theracough på affären, jäkla skit bara...
bafucin kanske?? eller nåt bedövande?

Testa GHB?

Neeeeeeeej, skoja nu ;) Kan du få cocillana utskrivet?

Såg att det eskalerat i tunga grejer - kram!

Ja, inte är det lätt inte.
Väntar nu på samtal från soc, polis, advokat och andra som ska hjälpa mig.
Nästa gång dotterns pappa hotar henne så kommer hon inte hem till honom.
Punkt slut..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 569
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
35 36 37
Svar
731
· Visningar
22 673
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
54 55 56
Svar
1 113
· Visningar
57 931
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar