Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Supergod smoothie till mellanmål ju! :D
God Morgon juice "tropisk"
Banan
Morot (!! trodde aldrig att jag skulle dricka något med morot frivilligt...)
Och malen ingefära

:d

Emma när det sociala blir bättre på jobbet så kommer det troligast bli bra igen (för jag misstänker att det är det som löst ut min "stressmage"). :)

VV haft mitt första medarbetarsamtal någonsin, läskigt, och jag vet inte alls om jag eg sa något vettigt eller ej. Mina vad jag gör om 3 och 10 år var väl inte de bästa svaren, men de var iaf ärliga!

*kl

Ooouuäääähhh vilken jävla mensvärk! Och helt utan förvarning så det blev värsta blodbadet på jobbet :eek: Tur att det var utbildning idag och inte körning... :crazy:

Min kropp vet uppenbarligen inte om att det ska ta upp till ett år innan mensen sätter igång igen efter att man tagit p-sprutor. Det har gått ca 14 veckor sedan den senaste...

kl

VV: Suck, stön och stånk. Giv mig styrka!
Solen var förresten underbar idag!!

Kl.
De flesta bussförarna i stan gör ett kanonjobb, men idag råkade jag ut för ett undantag, så nu har jag sjukt ont i nacken :(
Jag vet inte om han inte kunde köra försiktigt alls (han hade väldigt bråttom från IKEA t.ex.) eller om det var bussen han inte klarade av, för det ryckte hela vägen från IKEA till stan = aj aj i whiplashnacken och ajaj i skadade ryggen.

Urk.

vv vissa dagar önskar jag jag började jobba kl 8 ist så jag kunde stiga upp 6.15 ist för 5.15. Nåja imorgon får jag sova till 8 iaf (vilket lär behövas för jag kommer inte somna innan 12 inatt).

VV

Lipsill idag. Kinda bad news yesterday...

Känner mig som "en trasig mackapär som reparerar sig själv". Även om jag alltid tar mig upp på bena igen, så... det tär.

Avskyr att vara gråtig :(

VV

Lipsill idag. Kinda bad news yesterday...

Känner mig som "en trasig mackapär som reparerar sig själv". Även om jag alltid tar mig upp på bena igen, så... det tär.

Avskyr att vara gråtig :(

Det är okej att gråta och vara ledsen.En stor kram till dig!

"No matter how many times I break down,
there is always al little piece of me that says:
No, you´re not done yet, Get BACK UP!"

På väg till en anställningsintervju och så ska jag på en imorrn.:)
Får hem sen och läsa på om den andra.

Håller tummarna för att det går bra sonic!

VV är kanske en fördel om man tar på sig mer än jacka när man byter om efter jobbet... (Nåja jag hann komma på att jag behöver byxor innan jag lämnade omklädningsrummet)

Jag har visst fått jobb!! :) 75%-100% vi får se var jag hamnar :banana:
Fast bara fram till den 30/6 men det spelar ju ingen roll :)

Ja, det är en utmaning, men också en merit för jag ska arbeta med barn med svenska som andraspråk vilket jag velat testa länge :)
Antingen är det supertoppen eller så kommer jag inte passa för jobbet men då har jag provat :D

Tack :)

Sonic: Det ordna sig va :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
4 534
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
28 29 30
Svar
592
· Visningar
20 146
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
54 55 56
Svar
1 106
· Visningar
57 764

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka