Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Håll alla tummar och tår nu!! Hittade en stiftelse via en tidning som passar in perfekt på mig, de beviljar ekonomiskt bistånd med 25 000 om jag blir godkänd.
Tyvärr kanske jag inte får besked förrän i början på maj men...
Jag uppfyller alla krav och lite till så jag hoppas!! Och att inte alltför många söker där:) Den hade nämligen vissa begränsade krav:)

Lindar tom benen och ber till högre makter!

Måtte nu detta gå vägen!

Jag hoppas verkligen också för om det blir nåt över ska jag lägga det på körkortet. :D

Har aldrig sett en så klockren fond för mig så jag ber om lite tur i mitt liv nu!!

Håller alla tummar och tår och allting!

VV vad ska man hitta på för något att äta ikväll då...

Hu nu börjar jag verkligen känna av frånvaron av koffein, nästa ovana att tackla är sockret.
Kommer somna stående :eek:

VV då hoppas vi att jag får jobba lite på beredskapen idag typ mellan 13 och 20 kanske.

Urk!
X antal fb-statusar handlar om gårkvällens Mimikry-spelning som jag naturligtvis inte var på...:cry::cry:

Usch. Är inne i en period när jag bara vill vara ledig och göra noll och inget. Funkar när jag är på jobbet och i gång men hua va bitter jag är över att jobba relativt långa dagar vecka efter vecka.

Jag har nyss tagit emot dödshot av kristna amerikanska människor, underhållande! :D

Usch :(

VV: Jag minns INGENTING från i lördags, vi var nyktra som alltid men varken jag eller :love: minns vad vi gjorde...
Så nu kan jag inte fylla i veckokortet för lördagen = terapistörande = stor del av psykologtiden kommer bestå i att jag inte skrev upp vad jag gjorde.
Suck.

Usch! Hoppas det blir bättre snart!

Vv: jag dejtar inte , men jag träffar någon och jag tror att jag faktiskt känner något oxå :angel: (babysteps)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
4 530
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
572
· Visningar
19 804
Senast: cambodia
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
54 55 56
Svar
1 102
· Visningar
57 657
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar