Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Håll alla tummar och tår nu!! Hittade en stiftelse via en tidning som passar in perfekt på mig, de beviljar ekonomiskt bistånd med 25 000 om jag blir godkänd.
Tyvärr kanske jag inte får besked förrän i början på maj men...
Jag uppfyller alla krav och lite till så jag hoppas!! Och att inte alltför många söker där Den hade nämligen vissa begränsade krav
Usch. Är inne i en period när jag bara vill vara ledig och göra noll och inget. Funkar när jag är på jobbet och i gång men hua va bitter jag är över att jobba relativt långa dagar vecka efter vecka.
VV: Jag minns INGENTING från i lördags, vi var nyktra som alltid men varken jag eller minns vad vi gjorde...
Så nu kan jag inte fylla i veckokortet för lördagen = terapistörande = stor del av psykologtiden kommer bestå i att jag inte skrev upp vad jag gjorde.
Suck.
Ekonomi & Juridik Samma här. Bytte nyss från Folksam till Dunstan på två av mina och det blev mycket billigare. Tidigare har jag upplevt att Folksam haft...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.