Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

VV. Förkylningen går inte över. Jag kan inte träna men äter desto mer. Har blivit knäckt pga en grej som jag försöker skaka av mig. Går i bland men i bland kommer det över mig och då sitter det fast i mitt huvud. Allt blir väl bättre någon gång.

Jag plockade isär min bärbara dator och satte ihop den igen med bara en enda skruv över (och det var en mycket liten skruv dessutom). Det tycker jag var duktigt gjort!

Sen lyckades jag även att tvätta en handstickad favoritulltröja i maskinen så att den krympte till halva storleken. Inte lika bra kanske.

VV jag förstår inte hur jag kan sova så mycket som jag gör, måste vara något fel på mig, nåja idag kan jag inte somna innan 22 iaf så kanske får mer rätsida på livet.

Det låter ju som att vi skickar ut ej färdigutbildade förare att köra linjer med passagerare och det var inte det jag sade utan att man tränar linjekännedom medan man ändå övningskör. Men jag förstår hur det kan tolkas fel, får tänka noggrannare nästa gång!

Det låter ju som att vi skickar ut ej färdigutbildade förare att köra linjer med passagerare och det var inte det jag sade utan att man tränar linjekännedom medan man ändå övningskör. Men jag förstår hur det kan tolkas fel, får tänka noggrannare nästa gång!

Det är därför jag ALLTID ser till att få se artikeln innan den går i tryck... jag har blivit intervjuad några gånger som representant för ett av de australiensiska bolagen jag jobbar åt och senaste gången höll det på att bli väldigt fel. Det hade inte gjort mig eller företaget någon skada men reportern hade idiotförklarat sig själv :D fast nu hann jag ju stoppa det hela ;)

Jag har en kompis vars barn heter samma som mina hundar :)

Min andra tik var Tuva Lisa och kompis första dotter heter Tuva (Lisa i andra namn).
Min Tuva finns inte kvar.

Min tredje tik heter Maja och samma kompis' andra dotter heter Maja.

Jag blev bara glad för det :) Inte förvånad alls, för jag och min kompis som egentligen är min äldsta bästa vän sen förskolan, har alltid haft liknande smak i allt utom killar :P

VV

Vääääääääärdelöst att va förkylningssjuk :mad: Maxat uttråkad och inte ork till att ens se film. Men jag startade nyss diskmaskinen. Alltid nåt.

Vi kan ju säga att det var ett tämligen oförberett samtal. Men det är okej, det är ingen större del av artikeln eller egentligen särskilt viktigt egentligen. När det blir större saker sen så vill man ju läsa igenom först. Borde få mediaträning av fackförbundet också...

vv: Älskar mina Hakka 7: or, de höll mig kvar på vägen när jag precis åkte mellan Enviken och Svärdsjö och det var IS. Jag gillar att gasa men jag låg väl i 25km/h i genomsnitt...

vv mår illa och har ont i magen, hoppas att det går över och att det bara är pga för mycket/fel mat och inte pga kräksjukan...

*knapplån*

en vän brukar säga "jag är inte svensk, jag inte förstå" när han inte vill svara på "jobbiga" frågor.. så nu kör jag med "jag är svensk, jag förstår inte" när han drygar sig :D
humor på låg nivå

Haha.
VV: Förbaskat trött på grannhelvetet! Men nu har han åtminstone fått en varning/tillsägelse av både väktare och uppsalahem.
Jag kommer fortsätta ringa störningsjouren, och maila ua-hem om hans störningsrutiner...:devil:

Det är vad jag INTE saknar med studentlivet... det var jätteroligt när korridoren under bestämde sig för att ha korridorsfest dagen innan jag hade tenta... NOT! :mad:

Men seriöst...skyhög musik, stamp i golvet och tv samtidigt, klockan halv 8 på morgonen?
(Ja, han håller på än...)
Det är för tidigt att ringa st.jouren nu va?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
4 497
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 395
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
570
· Visningar
19 668
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
54 55 56
Svar
1 102
· Visningar
57 603
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Rintränings- och utställningstråd