Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Hade lite tråkigt:

267858_483118488416919_1601892107_n.jpg

(Ja, glömde ge katten en hjälm, men han fick iaf en säkerhetsanordning :D ).

Måste komma ihåg att beställa tid för att klippa hunden..

Haha du hade verkligen tråkigt!:rofl:

Ja :D Det gäller ju att liva upp sig själv när man har tråkigt och hitta på något har jag hört :).

Fick lite inspiration från denna bild:
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/488048_405175322912757_1061799474_n.jpg

PS! Skulle jag få för mig att kasta mina värderingar åt sidan och skaffa häst i ett syfte att rida så får någon gärna döda mig om jag väljer en neongrön ful färg till schabrak.

Senast ändrad:

vv: Underbara söndagmornar :) att få vakna i egen takt,morgonmys med alla katterna, mysig långpromis med vovven, i dag lyser solen och tempen runt 0:an så härligt! :banana:

Varit ute och fotat busig hund i snön med min (sambons gamla...) systemkamera, vilken skillnad mot min gamla digital! :love: :D

VV avskyr sådana här dagar då jag bara sover och sover hela dagen, nu mat och sedan sova ännu mer :(

Vv: min bror ska få en son. Han ska döpa sonen till Lucas :crazy:. . . Det hette min älskade hund som jag avlivade för tre år sen och som han dessutom var hundvakt åt ibland . . . Känns helt absurt :mad:och jag kanske överreagerar:angel: . . Men han ska döpa sin son efter min älskade döda familjemedlem . . . :o känns inte alls bra :(

...eller så är det just därför, ett sätt att "hedra" hunden...men om du säger vad du känner så kanske han kan tänka om?
(och kanske ha det som mellannamn eller något?)
Det är liksom inte ett dugg konstigt att det inte känns bra för dig!

VV: Våra gymkort var spärrade så vi kunde inte träna imorse! :mad:
Vi var ute och fotade istället...jag börjar bli kompis med kameran nu :D

VAr så slutkörd igår så jag grät i telefon när jag pratade med :love: och när grannen kom över på fika..
Vilken jävla vår.. jag som trodde att förra året var liksom det värsta, men nejdå:)

Men det är som det är..somnar vid 4-5 på morron och vaknar vid 9, nu har jag dottern, då måste jag upp vid 7.
Sömntabletterna biter inte längre heller, men ska se om jag kan prata med läkaren på vct sen.

Någon granne har lämnat en anonym lapp i brevlådan med upplysningen att denne ska anmäla oss (oklart till vem) för att vi har hundarna i hundrastgård med uppvärmt hus när vi är på jobbet båda två, dvs tre dagar i veckan.

Förhoppningsvis så blir personen upplyst per telefon att det är i sin ordning vad gäller djurskyddslagen.

Knappast för att hedra. Utan bara för att han har bestämt det och inget annat. Han struntar totalt i hur jag känner för det. Eftersom jag vet hans inställning så kan jag inte låtsas att det är att hedra. Nu känns det mest som en jäkla principsak från hans sida för att jag tycker det känns jobbigt. :crazy:

Ajdå, det är bannemig respektlöst! :mad:

VV: Nu har jag tagit reda på vem den störande grannen är...en 21-årig pojkspoling! :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
4 497
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 395
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
569
· Visningar
19 658
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
54 55 56
Svar
1 102
· Visningar
57 600
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar